Det ser ud, som om sitet er enten fransk eller hollandsk, da alle deres udgaver benävnes FR eller NL. Hvis du köber noget hos dem, så vär opmärksom på, at der ofte IKKE er engelske undertekster på de franske udgivelser af ikke-engelsksprogede film, og at der på engelsksprogede film ofte er "forced french subtitles", dvs. du er tvunget til at se på de franske undertekster.
Derfor: HUSK AT TJEKKE SPECS. UNDER HVER ENKELT TITEL!!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Tak for informationen... Har lige tjekket siden igen, for de titler jeg var interesseret i... Og de var rigtig nok kun med franske eller hollandske tekster! Jeg vil minimum have engelske tekster på... Siden er nu fjernet fra Foretrukne igen... ;o)
#14 Det var så lidt. Det er desuden et lidet meddelsomt site hvad angår undertekster, da jeg ved, at f.eks. Immortel Ad Vitam har forced subtitles, men det fremgår ikke af beskrivelsen. Tror nok liiige, man ville föle sig törret noget så grusomt, hvis man satte sin nyindköbte godbid i afspilleren og så fik tväret sådan en gang fransk undertekstning i fjäset uden at väre forberedt på det.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#15 Tjah, man går ind på www.dvdbargain.net og finder det sparelink, du vil have (f.eks. £1 rabat på dvd-titler), og når du klikker på linket, kommer du direkte til cdwow. Når du så smider en vare i kurven, burde der väre trukket et pund fra prisen (dvs. man kan se, at varen er et pund billigere). Så enkelt er det ;o)
priserne i € og ude i siden står der Germany, betyder det at den så bliver sendt gennem tyskland. Og er der nogen forskel på modtagelses tiden, om det er fra England eller tyskland
#11 El vez 20 år siden
www.valutakurser.dk, brug toldkurserne, det er dem der beregnes told ud fra.
#12 Herrguth 20 år siden
*Rødmer og går stille sin vej, uden at smække med døren...*
#13 filmz-yoshimura 20 år siden
Derfor: HUSK AT TJEKKE SPECS. UNDER HVER ENKELT TITEL!!!
#14 Herrguth 20 år siden
Har lige tjekket siden igen, for de titler jeg var interesseret i... Og de var rigtig nok kun med franske eller hollandske tekster! Jeg vil minimum have engelske tekster på...
Siden er nu fjernet fra Foretrukne igen... ;o)
#15 filmz-Tamilboy 20 år siden
#16 filmz-yoshimura 20 år siden
#17 filmz-yoshimura 20 år siden
#18 filmz-Tamilboy 20 år siden
Men kan man stole på det? og en ting mere, på http://www11.cd-wow.net/detail_results_2.php?produ...
priserne i € og ude i siden står der Germany, betyder det at den så bliver sendt gennem tyskland. Og er der nogen forskel på modtagelses tiden, om det er fra England eller tyskland
#19 El vez 20 år siden
Ja du kan stole på den pris der står skrevet.
#20 filmz-Tamilboy 20 år siden