Gravatar

#1 filmz-Tamilboy 20 år siden

Hvis jeg bestiller en dvd fra cd-wow, skal jeg så betal, told og moms for dvd'en når jeg får den hjem, for jeg har nemlig læst på postdanmarks side, at hvis det kommer fra et land der er medlem af EU så skal man ik, og cd-wow ligger i England.....men er der nogen der her prøvet og bestille fra cd-wow?
Og er der nogen der ved hvad de betalte for porto?
Er der noget forskel hvis man bestiller flere dvd'er på en gang?
Gravatar

#2 ks 20 år siden

Du er vist ny!

CD-Wow sender fra Hong Kong, men de sender alle varerne igennem et EU land, derfor kommer der ingen told på. De sender desuden alle varerne enkeltvis, uanset hvor mange du bestiller på en gang.
Gravatar

#3 filmz-Tamilboy 20 år siden

ks tak :)

Hvad med porto? er den stadig gratis hvis jeg bstiller en dvd og hvis jeg bestiller flere dvd'er?
Gravatar

#4 inflector 20 år siden

Forsendelsen er gratis.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 filmz-Tamilboy 20 år siden

Tak inflector,

I må undskylde men, jeg er meget ny....men ved I hvor mange dage det tafer før man modtager varen?
og når jeg fx. taster min adresse ind kan jeg ik taste ø ind, gør det noget at jeg sætte "o" ind istedet for?
Gravatar

#6 El vez 20 år siden

Regn med ca. en uge fra den bliver afsendt. Nej der sker ikke noget ved at bruge o eller ö istedet for ø.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-Tamilboy 20 år siden

tak allesammen
Gravatar

#8 jessup 20 år siden

Medion. Jeg har lært en dyr lektie som kan forhindre lommesmerter hos dig. Når du køber fra engelske dvdsider: Skal du altid være sikker på at de ikke sender fra Jersey ørerne som er toldfrit område og derfor ikke høre med til EU på handels området. Hvis de sender fra Jersey skal beløbet du køber for være under 80 kr. Dog er der ingen fare ved CDwow som nævnt af andre.
This is just until June
Gravatar

#9 lagoni 20 år siden

En side man også bør kende, er www.dvdbargain.net

Man kan bl.a. kan finde sparelinks her: http://www.dvdbargain.net/ShowDisc.asp
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 Herrguth 20 år siden

Nogen der har kendskab til denne side?
http://www.dvdzone2.com/dvd/

Kan der komme told på hvis man bestiller fra den?
Jeg kan se at deres fragt er på €2,75...

Og lige et andet spørgsmål, som der har været svaret på før, men jeg kan ikke finde svaret... Hvilken side skal man bruge for at finde de mest pålidelige valutakurser?

Skriv ny kommentar: