Gravatar

#11 dyg 21 år siden

#2 - Hvor meget måtte du hoste op med for boxen? Kan ikke tro den var helt billig.

#7 - Kan godt ske folk kan hjælpe, men langt fra sikkert de vil, sådan som du opfører dig. Man kommer nu engang længst ved at være venlig, og tiltale folk på en ordentlig måde. - Og du må da meget undskylde, at jeg ikke har boxen til salg.

Hvor kan man købe Guinea Pig filmene? Jeg har hørt en del tale om dem, men aldrig selv set dem. Kunne derfor godt tænke mig bare at se en enkelt af dem, i stedet for at kaste mig ud i at købe den box, der skulle komme i 2005.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 filmz-bokaJ 21 år siden

#11: Jeg kan ikke huske hvad jeg i sin tid gav for den, men det var vist omkring 900-1000 hos www.absurd-online.dk/shop

Hvis du lige vil checke Guinea Pig ud, uden at købe en hel box, findes der ihvertfald 3 double feature discs (måske flere):

1.
FLOWER OF FLESH AND BLOOD/MAKING OF GUINEA PIG
Kan købes hos Axel Music/Club Raccoon til 200,-
http://www.axelmusic.dk/productDetails/UN1003B

2.
MERMAID IN A MANHOLE/HE NEVER DIES
Kan købes hos diverse amerikanske online-forhandlere, bl.a. hos DeepDiscountDVD:
http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemid=MVD0...

3.
THE DEVILS'S EXPERIMENT/ANDROID OF NOTRE DAME
Kan også købes hos DeepDiscountDVD:
http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemid=MVD0...

Jeg ved desværre ikke hvordan udgaverne af filmene er m.h.t. billedkvalitet, lyd o.s.v.
Gravatar

#13 dyg 21 år siden

#12 - Lækkert, jeg siger tak :)
Gravatar

#14 filmz-bokaJ 21 år siden

#13: No problem :)
Gravatar

#15 filmz-female cenobite 21 år siden

#11 Har ikke været uvenlig, har bare prøvet at oprette en misforståelse, hvilket nogen åbenbart ikke kan tage. For det er selvfølgelig helt ok at vise man har Boxen i sin samling, til en der meget gerne vil have fat på den, og så sige man ikke vil sælge den.
Ja da, helt ok at gøre det....

Nå, men jeg får ikke mere hjælp herfra, så der er ingen grund til at skrive i dette topic mere.
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#16 inflector 21 år siden

#15 du har sq da en besynderlig måde at opføre dig på :/
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#17 dyg 21 år siden

#15 - Når du siger "Tænk dig om en anden gang", til en person der har gjort det du har bedt om (med henblik på din "Information er yderst velkomment!!" linie), så vil jeg nok mene at du er uvenlig.

Og din yderst ironiske/sarkastiske måde at skrive på, tenderer også til det uvenlige.
Gravatar

#18 filmz-female cenobite 21 år siden

Det er så din mening, kan kun sige du tager fejl.
Hvis i btw har flere ting til mig, der ikke omhandler dette emne, så skriv en PM
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#19 filmz-bokaJ 21 år siden

Til alle Guinea Pig interesserede:

Jeg glemte lige at sige at nogle af filmene er meget brutale og bestialske, og der er rygter om, at der er folk som har taget alvorlig skade af at se dem. Så er I advaret...
Gravatar

#20 El vez 21 år siden

Ja det kunne tyde på cenobite allerede havde snuset til dem ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: