Jeg har endnu ikke fået set dette mesterværk, og synes det er på tide.
CDwow sælger den ikke længere, og får den højst sansynligt ikke igen til den fornuftige pris, den ellers havde.
Da jeg fornemmer at denne film har mange fans herinde på filmz.dk, så kunne det jo være at der var nogle der har set sig lun på den kommende 4-DISC metal-boks udgivelse, og har lyst til at sælge deres 2-DISC version???
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nej, jeg vil nemlig ha dobbelte undertekster på filmen! Mindst.
Det var selvfølgelig ekstramaterialet jeg mente :) Det ville ærgre mig at betale 200 kr for en film hvor jeg ikke ku forstå ekstramaterialet, hvis der senere kom en identisk udgave med forståelige undertekster.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 filmz-propagandapanda 21 år siden
CDwow sælger den ikke længere, og får den højst sansynligt ikke igen til den fornuftige pris, den ellers havde.
Da jeg fornemmer at denne film har mange fans herinde på filmz.dk, så kunne det jo være at der var nogle der har set sig lun på den kommende 4-DISC metal-boks udgivelse, og har lyst til at sælge deres 2-DISC version???
Jeg vil give 140 inkl porto!!
#2 El vez 21 år siden
#3 filmz-propagandapanda 21 år siden
#4 filmz-yoshimura 21 år siden
#5 inflector 21 år siden
#6 DarkLight 21 år siden
#7 lagoni 21 år siden
#8 El vez 21 år siden
Edit: Ahh du mener naturligvis ekstramaterialet.. ja det ville ikke være skidt.
#9 lagoni 21 år siden
Det var selvfølgelig ekstramaterialet jeg mente :) Det ville ærgre mig at betale 200 kr for en film hvor jeg ikke ku forstå ekstramaterialet, hvis der senere kom en identisk udgave med forståelige undertekster.
#10 filmz-Kadann 21 år siden
Lær lidt koreansk? :-p