Jeg så et sted på nettet hvor jeg kunne købe den til 500, men det vil jeg s'gu ikke give, når man kunne få den flere steder til mellem 50 og 80kr da den sidst var i handelen :D så ville jeg s'gu hellere vente til den kom ud igen :D
Men - jeg er da ret interesseret i at købe den, så kom med en pris du vil have :D
Hmm, du kan få den 300 kr så, er RET glad for den.
#1 - har du fået købt en The Julekalender? Ellers så har Kvickly den til 200 kr (i hvert fald Kvickly Xtra i Odense, men den må da være til at skaffe i de andre også).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Kvickly Xtra i Nørresundby har den ikke, og ved ikke noget om andre butikker har den.. Det kan de slet ikke se og de kan da SLET ikke skaffe dem hjem fra andre butikker.. Eller no'et..
BUUUH!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#11 filmz-M-K-E 16 år siden
Hmm, du kan få den 300 kr så, er RET glad for den.
#12 gi-jones 16 år siden
#13 colocho 16 år siden
http://cdon.dk/film/the_julekalender%3a_de_natterg...
#14 filmz-vassago 16 år siden
#15 lagoni 16 år siden
#16 HonoDelLoce 16 år siden
#17 HonoDelLoce 16 år siden
VERDAMMT!
Kvickly Xtra i Nørresundby har den ikke, og ved ikke noget om andre butikker har den.. Det kan de slet ikke se og de kan da SLET ikke skaffe dem hjem fra andre butikker.. Eller no'et..
BUUUH!
#18 lagoni 16 år siden
#19 evermind 16 år siden
Eller måske kender honodelloce nogen, der skal med til The Julefrokost og kan få den med fra dig dér? Anyone?
#20 HonoDelLoce 16 år siden
det vil jeg faktisk meget gerne, hvis de stadig har den :)