Gravatar

#11 filmz-M-K-E 15 år siden

honodelloce (9) skrev:
Haha :D

Jamen, det ved jeg s'gu ikke..

Jeg så et sted på nettet hvor jeg kunne købe den til 500, men det vil jeg s'gu ikke give, når man kunne få den flere steder til mellem 50 og 80kr da den sidst var i handelen :D så ville jeg s'gu hellere vente til den kom ud igen :D

Men - jeg er da ret interesseret i at købe den, så kom med en pris du vil have :D


Hmm, du kan få den 300 kr så, er RET glad for den.
Gravatar

#12 gi-jones 15 år siden

Jeg er ret sikker på at jeg så den i TP her i sommers til 30,- :) Ved ikke om de stadig har den dog.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 colocho 15 år siden

Til nogle billige penge, af 200 kr...:

http://cdon.dk/film/the_julekalender%3a_de_natterg...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#14 filmz-vassago 15 år siden

Du kan evt. byde på nogle af dem på DBA.dk
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 lagoni 15 år siden

#1 - har du fået købt en The Julekalender? Ellers så har Kvickly den til 200 kr (i hvert fald Kvickly Xtra i Odense, men den må da være til at skaffe i de andre også).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 HonoDelLoce 15 år siden

#15 Super tusind tak, jeg sprinter derud i morgen tidlig og kigger ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 HonoDelLoce 15 år siden

#15

VERDAMMT!

Kvickly Xtra i Nørresundby har den ikke, og ved ikke noget om andre butikker har den.. Det kan de slet ikke se og de kan da SLET ikke skaffe dem hjem fra andre butikker.. Eller no'et..

BUUUH!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18 lagoni 15 år siden

#17 - hvis du stadig vil ha' fat i den, kan jeg godt købe den for dig her og så sende den (med forsikring bliver det så 270 kr i alt).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#19 evermind 15 år siden

#18
Eller måske kender honodelloce nogen, der skal med til The Julefrokost og kan få den med fra dig dér? Anyone?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#20 HonoDelLoce 15 år siden

18

det vil jeg faktisk meget gerne, hvis de stadig har den :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: