Efter at have søgt internettet tyndt for at få købt mig en kopi af The Julekalender må jeg jo nok sande, at det er noget sværere end først antaget..
Derfor vil jeg da lige spørger herinde, om der tilfældigvis var nogen der havde sådan en gammel støvet kopi af dvd-udgivelsen til at ligge, som de var villige til at sælge :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg så et sted på nettet hvor jeg kunne købe den til 500, men det vil jeg s'gu ikke give, når man kunne få den flere steder til mellem 50 og 80kr da den sidst var i handelen :D så ville jeg s'gu hellere vente til den kom ud igen :D
Men - jeg er da ret interesseret i at købe den, så kom med en pris du vil have :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 HonoDelLoce 16 år siden
Derfor vil jeg da lige spørger herinde, om der tilfældigvis var nogen der havde sådan en gammel støvet kopi af dvd-udgivelsen til at ligge, som de var villige til at sælge :)
#2 lagoni 16 år siden
#3 HonoDelLoce 16 år siden
Men - vil nu alligevel stadig gerne selv eje den :) Det kunne jo være man kunne være heldig :)
#4 FixX 16 år siden
#5 filmz-M-K-E 16 år siden
#6 HonoDelLoce 16 år siden
Under alle omstændigheder kommer den helt garanteret i salg igen næste år efter den har fået et rerun her henover julen.. :)
Men vil stadig meget gerne have den nu, hvis der er nogen der ligger inde med den :D
#7 filmz-M-K-E 16 år siden
#8 Highland Park 16 år siden
Kort sagt: din sjæl er ikke nok honodelloce. :P
#9 HonoDelLoce 16 år siden
Jamen, det ved jeg s'gu ikke..
Jeg så et sted på nettet hvor jeg kunne købe den til 500, men det vil jeg s'gu ikke give, når man kunne få den flere steder til mellem 50 og 80kr da den sidst var i handelen :D så ville jeg s'gu hellere vente til den kom ud igen :D
Men - jeg er da ret interesseret i at købe den, så kom med en pris du vil have :D
#10 filmz-M-K-E 16 år siden
LOL