Gravatar

#1 HonoDelLoce 15 år siden

Efter at have søgt internettet tyndt for at få købt mig en kopi af The Julekalender må jeg jo nok sande, at det er noget sværere end først antaget..

Derfor vil jeg da lige spørger herinde, om der tilfældigvis var nogen der havde sådan en gammel støvet kopi af dvd-udgivelsen til at ligge, som de var villige til at sælge :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2 lagoni 15 år siden

Hvis du ikke kan finde den, kan du jo se den på TV2 til december.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 15 år siden

Hehe.. Ja, har godt set at den bliver vist igen - og det er jeg da gladere end et lille barn for :)

Men - vil nu alligevel stadig gerne selv eje den :) Det kunne jo være man kunne være heldig :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 FixX 15 år siden

Mon ikke den kommer frem i butikkerne når julefilmene kommer på hylderne ;)
Gravatar

#5 filmz-M-K-E 15 år siden

Jeg købte den sidste december, og der fik jeg faktisk af vide at de udgik af produktion. Men krydser fingre for dig!
Gravatar

#6 HonoDelLoce 15 år siden

Gracias ! :D

Under alle omstændigheder kommer den helt garanteret i salg igen næste år efter den har fået et rerun her henover julen.. :)

Men vil stadig meget gerne have den nu, hvis der er nogen der ligger inde med den :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 filmz-M-K-E 15 år siden

Hvad er du villig til at give? Jeg er ret glad for min udgave, men alt har da sin pris ;)
Gravatar

#8 Highland Park 15 år siden

M-K-E (7) skrev:
Hvad er du villig til at give? Jeg er ret glad for min udgave, men alt har da sin pris ;)

Kort sagt: din sjæl er ikke nok honodelloce. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 HonoDelLoce 15 år siden

Haha :D

Jamen, det ved jeg s'gu ikke..

Jeg så et sted på nettet hvor jeg kunne købe den til 500, men det vil jeg s'gu ikke give, når man kunne få den flere steder til mellem 50 og 80kr da den sidst var i handelen :D så ville jeg s'gu hellere vente til den kom ud igen :D

Men - jeg er da ret interesseret i at købe den, så kom med en pris du vil have :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 filmz-M-K-E 15 år siden

Highland Park (8) skrev:
Kort sagt: din sjæl er ikke nok honodelloce. :P


LOL

Skriv ny kommentar: