Gravatar

#21 lagoni 15 år siden

Jeg skal alligevel tæt forbi i morgen, så kan lige kigge. Hvis de har den, skal jeg købe den? Jeg kan sende lørdag.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 HonoDelLoce 15 år siden

Ja, hvis de har The Julekalender til 200kr, så synes jeg ærlig talt at det kunne være en super-swell idé .. Så må du lige pm'e mig straks du har mulighed for det, så skal jeg overføre pengene og hvad portoen nu koster :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#23 lagoni 15 år siden

Mht porto, så vil jeg tro det kan sendes for 20-25 kr max, men det er så uden forsikring (med er det vist 70 kr). Så med PostDK skal man lige vurdere om man tør tage chancen :) Men jeg skriver lige nærmere i morgen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#24 HonoDelLoce 15 år siden

#23

Tusind graci ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#25 lagoni 15 år siden

Så blev den købt. Portoen bliver enten 20,50kr uden forsikring eller 70 kr med forsikring. PM mig lige din adresse og valg af fragt, så sender jeg mit kontonummer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#26 Bony 15 år siden

Det er god service det der! I LOVE FILMZ!!

:)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#27 HonoDelLoce 15 år siden

Ja, det er fandme det der kendetegner et super-godt forum-site !

Jeg kan slet ikke udtrykke nok tak over for Lagoni :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#28 HonoDelLoce 15 år siden

Puuuuh ha, hvor skal der ses The Julekalender i aften !!!

Now shall we jo lige håsk at there's no benzin on the flyvemachine..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#29 lagoni 15 år siden

Godt du fik den, man kan ikke undgå at blive lidt fascineret over at PostDk kan få den til at blvie forsinket i dets ekund den ankommer til Taulov.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#30 gi-jones 15 år siden

#29: Man kan også godt undre sig over hvorfor ting overhovedet skal til Taulov. Hvis jeg sender en pakke fra Risskov til Viby, så bliver den sendt via Taulov!!! Der må være et meget stort hul, fyldt med alle forsvundne pakker i Taulov.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: