Gravatar

#1 filmz-no015 19 år siden

Er der måske nogen der ligger inde med en 2stk af "Disney: Fantasia" på dvd, og gerne vil sælge dem ene af dem?
Helst R2 men R1 kan også gå.

Jeg har ikke rigtigt kunne finde den, er vist udsolgt.
Gravatar

#2 El vez 19 år siden

Sølle 3$ + porto skal man ad med for den koreanske udgivelse,

http://koreandvds.com/dvddetail.html?id=23795
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 El vez 19 år siden

Gravatar

#4 filmz-no015 19 år siden

Det en pris man lige kan klare, mange tak!
Gravatar

#5 filt 19 år siden

De billige Disney DVD'er fra koreandvds er bootlegs. En jeg kender har lige købt Beauty and thr Beast derfra.

Gå istedet efter Fantasia Anthology boksen på eBay, for at få det optimale. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#6 El vez 19 år siden

Jeg synes ikke min Fantasia ser bootleg agtig ud. Billig, ja, men den kostede jo også kun $3.

Tilsvarende mange Hong Kong udgivelser med et fesent cover etc, men kvaliteten er fin nok og det er jo det der tæller.

Og jeg kan se at Fantasia Anthology ligger i 60-150 dollars på eBay - det er alligevel meget at betale for DTS :)
Gravatar

#7 filmz-b-head 19 år siden

cd-wow har også nogle disney film
Gravatar

#8 filmz-no015 19 år siden

Okey så kan jeg jo egenligt bare downloade dvden og lave min egen dvd+print cover, hvis det blot er en bootleg, men foretrækker så hellere at give 3$ nok.

Men det er også fristende at prøve på fat få fat i Anthology boksen til en rimelig pris (og forhåbenligt god stand) til en rimelig sjat penge.

Nu har jeg aldrig set Fantasia (ej heller fantasia 2000) men har da hørt godt om dem begge (?), og jeg er også selv glad for disney (seføli)

Der er ikke nogen som vil sælge deres, som bare ligger og samler støv ? :P
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 6 Wellll min Fantasia er nu tjent hjem flere gange for den er tit røget i maskinen alene for musikkens skyld, men også pga de sjove, smukke billeder ;)

Det er nok den sidste af mine dvd'er jeg ville sælge for der er minder fra både før og nu som gør den til min boka #1.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: