Gravatar

#1 filmz-michaell 18 år siden

Som skrevet i titlen, leder jeg efter Kill Bill vol. 1 og 2 i de japanske udgaver. Nogen der vil sælge dem?

mvh
Michael
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 18 år siden

Skal det være de store limited kasser? I så fald har jeg Volume 2. Hvad vil du give for sådan en?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 mr gaijin 18 år siden

#1 Jeg har desværre min vol. 1 boka stående hos min kæreste i Japan.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 dolphinfriendly 18 år siden

Jeg har dem begge i perfekt stand og er ikke sikker på jeg vil af med dem...hvor meget vil du give for dem, hvis det er?

Gravatar

#5 filmz-michaell 18 år siden

#2 Jeg er desværre ikke interesseret i de store limited udgaver, jeg leder kun efter filmene.

#4 Hvis det ikke er limited udgaverne, er jeg meget interesseret og jeg er villig til at betale en del. 200-250 kr? Ville det være rimeligt?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#6 chronaden 18 år siden

well, jeg har nogle jeg købte hos den der koreanske site, ikke huske navnet. de ser fine ud, men ingen undertekster på.. ved ikke om du ved hva jeg snakker om eller om det sådan nogle du på jagt efter..
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 18 år siden

Jeg vil tro, det er følgende udgaver, han er ude efter:

Vol. 1

Vol. 2

Især den første er ret fed at have i den japanske udgave, da det er den eneste, hvor der ikke klippes til sort/hvid i scenen på The Blue Lotus.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 18 år siden

Men mit Vol. 2 Limited Gift Set er stadig til salg, hvis nogen byder den rette pris.
Gravatar

#9 filmz-michaell 18 år siden

#7 Korrekt, jeg er faktisk mest efter Vol.1 i den japanske udgave!
Gravatar

#10 dolphinfriendly 18 år siden

#5 Det er også de to limited gift set jeg har sorry - og de går ikke for 200-250,-. :)

Skriv ny kommentar: