Gravatar

#1 fazz 15 år siden

DENNE serie gik på dansk tv for langt tid siden! Den var fantastisk.
Jeg vil spørge om der er nogen der ved om man kan købe den med danske tekster? Da min mor gerne vil se den og hendes Italiensk ikke er det bedste ;D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#2 Antlion 15 år siden

Skal det være med danske undertekster, eller kan engelske også gå an?
Gravatar

#3 fazz 15 år siden

Helst danske ;D Hvis det overhoved findes.. Tror i at DR eller TV2 laver deres egne tekster til de serier de køber ? ;D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#4 fazz 15 år siden

Any one?
Gravatar

#5 mr gaijin 15 år siden

Jeg er også ret vild med den film/serie. Men jeg har desværre kun set en region 1 version af den til salg.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 fazz 15 år siden

Ja, R1 og udgaven fra Italien er også alt hvad jeg har kunne finde ;S

Skriv ny kommentar: