Overejer at bestille film fra denne side men da jeg aldrig har bestilt fra Laserdisken.dk ville jeg lige høre om der var nogen der kunne sige god for siden. Er der nogen der har brugt den før? i såfald: Er det en god side at bestille fra?
På forhånd tak.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
De er dog normalt ikke blandt de billigste (tjek evt. www.mcdvd.dk for billige priser), men jeg har aldrig haft problemer med servicen fra dem - hverken deres eShop eller deres fysiske butik i Århus, dengang den stadigvæk eksisterede.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Yeah laserdisken.dk har desværre ikke været meget bevendt efter de måtte droppe R1 dvd'er. Og så var de vildt længe om at komme på bluray bølgen. Personalet og servicen er derimod totalt i top!!
Ja, det er bare Laserdiskens import-afdeling, der sælger film fra andre regioner. De har været nødt til at splitte forretningen op i to, fordi det blev forbudt for danske butikker at importere film fra lande udenfor EU.
Samme problem som med Laserdisken dog: Movieworld er ikke ligefrem blandt de billigste steder at købe sine film.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#8 - ok så det er egentlig den samme butik :D skulle bare lige være sikker, har nemlig overvejet at købe et par ting ved dem som jeg ikke kan finde andre steder!
#1 Twister 14 år siden
Overejer at bestille film fra denne side men da jeg aldrig har bestilt fra Laserdisken.dk ville jeg lige høre om der var nogen der kunne sige god for siden. Er der nogen der har brugt den før? i såfald: Er det en god side at bestille fra?
På forhånd tak.
#2 dyg 14 år siden
De er dog normalt ikke blandt de billigste (tjek evt. www.mcdvd.dk for billige priser), men jeg har aldrig haft problemer med servicen fra dem - hverken deres eShop eller deres fysiske butik i Århus, dengang den stadigvæk eksisterede.
#3 Twister 14 år siden
#4 Thomsen 14 år siden
#5 Twister 14 år siden
OK. Takker for informationen :) den har jeg skrevet mig bag øret.
#6 OxxY 14 år siden
#7 Lady Arwen 14 år siden
#8 Thomsen 14 år siden
Samme problem som med Laserdisken dog: Movieworld er ikke ligefrem blandt de billigste steder at købe sine film.
#9 Lady Arwen 14 år siden