Gravatar

#1 filmz-Persson132 20 år siden

Panasonic PT-AE700E LCD-Projektor. Nypris 14.000 kr. Har kun kørt i 165 timer (pæren kan klare 5000 ifølge manualen) og virker som ny.
Sælges for 8.000 kr.

Hvidt skærm: 2,34 m x 1,32 m. Nypris 3.779 kr.
Sælges for 2.200 kr.

Begge dele er under 7 måneder gamle. Og har vist stadig garanti ("garanti ifølge købeloven"...) Jeg har stadig kviteringerne.

Hvis du er interesseret så skriv til mig på [email protected] eller ring til mig på 33 24 44 79
Gravatar

#2 Patriarch 20 år siden

Kan nogle af de garvede projektor folk kommentere?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 El vez 20 år siden

Ja jeg er ganske tilfreds med min Panasonic PT-AE700 projektor. Jeg vil dog mene at 5000 timer er lidt optimistisk, det kommer også an på om man kører på low power. Hvorom alting er kan man nok ikke regne med den kører mere end 2-3000 timer, og min røg efter 1000 - det skyldtes dog nok en defekt.

Mht prisen, er projektoren set ned til 9999kr, så 8k er i overkanten hvis den er 7 mdr gammel. Det kunne også være interessant at høre hvor den var købt og hvilken garanti forhandleren tilbyder.

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 filmz-Persson132 20 år siden

Jeg har kun kørt den på low power i de 165 timer jeg har brugt den. Og den er i samme stand som ny.

Både den og lærredet er købt i Laserdisken.dk.

Med hensyn til garantien, så ved jeg kun at der står "Garanti ifølge købeloven" på kviteringen. Må indrømme jeg ikke kender meget til købeloven, men vil mene det betyder et års garanti....?

Ville også lige nævne jeg bor midt i København hvis det betyder noget for eventualle købere.

Den eneste grund til jeg sælger den igen er, at jeg er økonomisk på røven, i de næste par måneder.
Gravatar

#5 akerman 20 år siden

det betyder vist 2 års reklamationsret, hvoraf de første 6mdr er det folk kender som garanti.
Gravatar

#6 filmz-Persson132 20 år siden

"det betyder vist 2 års reklamationsret, hvoraf de første 6mdr er det folk kender som garanti."

Det er muligt. Har ikke selv undersøgt det da jeg ikke har haft brug for det.

Jeg sælger det desuden samlet for 9.000 kr. og det er selvfølgelig muligt at se at det virker som det skal før man køber den.
Gravatar

#7 filmz-Persson132 19 år siden

Sælges nu samlet for 8.500 kr.

Skriv ny kommentar: