Tror ikke du vil sælge Tigerland til det jeg vil give dig for den :=( når jeg tænker på at den koster 69.95 hos axelmusic. Samtidig koster Final Fantasy 80.- i min lokale Merlin.
Så det ser ud til Crystalstar1200 stikker af med Final Fantasy.
Chandler75 #16 Du kan få sopranos , men du må lige vente lidt med de 2 house film for dem har sn2002 osse bud inde på , hvis han trækker sig så er det dine.
Til Chandler75 #19 Jeg har lige ombestemt mig , hvis du stadigvæk vil give 300,- for sopranos og house 1-2 så er det dine.
Til sn2002 : sorry , håber du forstår. Til jer andre... I ville have gjort det samme. Jeg kom her for, at få lidt penge i kassen, og det gør jeg ikke ved at sælge til den første og bedste der byder.
#11 Scherlund 21 år siden
Så det ser ud til Crystalstar1200 stikker af med Final Fantasy.
#12 filmz-cybercow22 21 år siden
Ja der er da audio commentary fra Cameron ... selfølgelig er der det :-)
#13 21 år siden
Jeg tager iøvrigt også gerne de to House-film med i købet for 30,- ialt - altså 130 for de fire film ialt, hvis du er med på den?
#14 filmz-cybercow22 21 år siden
Vis mig lige det sted du kan købe en af de to house film til 15 kr , fordi der vil jeg da gerne shoppe lidt.
#15 dyg 21 år siden
#16 chandler75 21 år siden
#17 filmz-cybercow22 21 år siden
hmm hvis du er med på 140,- plus porto for de 4 film så er det en aftale.
#18 filmz-cybercow22 21 år siden
Du kan få sopranos , men du må lige vente lidt med de 2 house film for dem har sn2002 osse bud inde på , hvis han trækker sig så er det dine.
#19 chandler75 21 år siden
Hvis du ikke kommer af med "O Brother" sætter jeg mig også på den.
#20 filmz-cybercow22 21 år siden
Jeg har lige ombestemt mig , hvis du stadigvæk vil give 300,- for sopranos og house 1-2 så er det dine.
Til sn2002 : sorry , håber du forstår.
Til jer andre... I ville have gjort det samme. Jeg kom her for, at få lidt penge i kassen, og det gør jeg ikke ved at sælge til den første og bedste der byder.