#29 - rundstyk, rundstyk, rundstyk - jeg vidste ikke at der ikke var en stereo studio på sjælland. De bringer ikke ud, så så meget for det tilbud, hvad angår sjællændere (hvorfor flytter I heller ikke bare over på fastlandet!!!). Min fejl :)
Det er også lidt underligt at der ikke ligger en eneste Stereo Studio på Sjælland. Det er en god kæde/forretning - jeg brugte den meget da jeg boede i Odense.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#35 - Ja, egentlig - når man ser, hvor mange butikker der er på Jylland og Fyn, så er det sgu lidt underligt, at de slet ikke er rykket ind på det sjællandske marked. Som du selv siger, så er det nogle gode butikker, mht. både film og musik - altid et godt tilbud i krogene.
Der lå en engang på Vimmelskaftet på Strøget og var ganske god indtil Fona 2000 åbnede. Jeg købte mange LP'er derinde for betjeningen/servicen var i top.
Til Crystalstar1200 #22 Du behøver da ikke at træde tilbage for min skyld... Der er ingen der har budt over dig endnu.
Til Bluhm #26 120 plus porto for Mulholland Dr, Insomnia og De uovervindelige er lige i underkanten, synes jeg.
Til moritz #30 Intet nyt fra vestfronten.... Er der 2 forskellige ? Den jeg har er den der hedder All quiet on the Western Front på engelsk, jeg mener det er den gamle der er blevet digitalt remastered.
#31 filmz-rasmus_bt 21 år siden
Film skal ses i hjemmebiffen!
#32 21 år siden
#33 dyg 21 år siden
#34 21 år siden
Chandler75 - hvad står den svenske krone så i for tiden?
:)
#35 chandler75 21 år siden
#36 21 år siden
#37 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 filmz-cybercow22 21 år siden
Du behøver da ikke at træde tilbage for min skyld... Der er ingen der har budt over dig endnu.
Til Bluhm #26
120 plus porto for Mulholland Dr, Insomnia og De uovervindelige er lige i underkanten, synes jeg.
Til moritz #30
Intet nyt fra vestfronten.... Er der 2 forskellige ? Den jeg har er den der hedder All quiet on the Western Front på engelsk, jeg mener det er den gamle der er blevet digitalt remastered.
Til rasmus_bt #31
Bud noteret.
#39 filmz-Bluhm 21 år siden
#40 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***