Opdatering you say ? here we go.. følgende bud er noteret op accepteret. Ser ikke rigtig ud til, at i prutter om prisen herinde , dog mest Bluhm :-)
Inflector : The adventures of Ford Fairlane R2 BatMan R2 O Brother Where art thou? R2 Titan A.E. R2 200,- + pp
Sn2002 : resident evil vanilla sky 100,- + pp
Scherlund : du må lige sige nej, hvis du har fortrudt. Tigerland R2 Final Fantasy - The spirits within R1 2disk 100,- +pp
Chandler75 : The Sopranos R1 House House II 300,- +pp
Bluhm : Mullholland Dr Insomnia De Uovervindelige 135,- + pp
Til SpielbergFreak #1 : Hvad vil du give for Gettysburg og Gods and Generals? 100,- pp ???
Til Bluhm : #43 Det er den fra 1979 med Ernest Borgnine ... vil du have den med osse ? Hvad med Red Dragon ? skal vi sige 250 lige ud for de 5 film og ingen porto ?
Til Cybercow: Jeg er desværre ikke interesseret i Red dragon, når det ikke er 2 discen, har de 2 andre i disse versioner. Æv havde håbet det var den gamle udgave af All quiet.. ellers tak.
Jeg ville gerne købe mere, men det jeg var interesseret i er røget (Vanilla og Sopranos). Jeg er lidt interesseret i Donnie Brasco men ikke til en 50'er.
så med mindre du har et godt tilbud lader jeg mit bud på 135 for Mullholland Dr., Insomnia og De uovervindelige - (Man skal jo prutte lidt :-)
#41 inflector 21 år siden
Hvad er solgt og hvilke bud er accepteret?
#42 filmz-psmadsen 21 år siden
#43 filmz-Bluhm 21 år siden
Den gamle sort/hvide fra 1930: IMDB
Og så den "nye" fra 1979, som faktisk er en TV-film, i farver: IMDB
Hvad er det for en der er til salg?
#44 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#45 filmz-cybercow22 21 år siden
Inflector :
The adventures of Ford Fairlane R2
BatMan R2
O Brother Where art thou? R2
Titan A.E. R2
200,- + pp
Sn2002 :
resident evil
vanilla sky
100,- + pp
Scherlund : du må lige sige nej, hvis du har fortrudt.
Tigerland R2
Final Fantasy - The spirits within R1 2disk
100,- +pp
Chandler75 :
The Sopranos R1
House
House II
300,- +pp
Bluhm :
Mullholland Dr
Insomnia
De Uovervindelige
135,- + pp
Til SpielbergFreak #1 :
Hvad vil du give for Gettysburg og Gods and Generals?
100,- pp ???
Til Bluhm : #43
Det er den fra 1979 med Ernest Borgnine ... vil du have den med osse ? Hvad med Red Dragon ? skal vi sige 250 lige ud for de 5 film og ingen porto ?
#46 filmz-Bluhm 21 år siden
Jeg er desværre ikke interesseret i Red dragon, når det ikke er 2 discen, har de 2 andre i disse versioner. Æv havde håbet det var den gamle udgave af All quiet.. ellers tak.
Jeg ville gerne købe mere, men det jeg var interesseret i er røget (Vanilla og Sopranos). Jeg er lidt interesseret i Donnie Brasco men ikke til en 50'er.
så med mindre du har et godt tilbud lader jeg mit bud på 135 for Mullholland Dr., Insomnia og De uovervindelige - (Man skal jo prutte lidt :-)
#47 Scherlund 21 år siden
Jeg har desværre brugt pengene til at købe LotR:FotR:EE hos CD-WOW. Så I andre kan bare byde løs på Tigerland og Final Fantasy.
#48 rasser 21 år siden
#49 filmz-cybercow22 21 år siden
Skal vi sige 200,- ingen porto ?
Til Scherlund #47
Det er i orden.
Til Rasser #48
Bud noteret ... Ja det er den nye version med 11 min. deleted scenes mere i.
#50 b e c h 21 år siden