Gravatar

#21 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 16 år siden

#20: Jo, men som du vil se, så optræder jeg heller ikke i andre tråde end denne salgstråd. Og du kan også se, at min profil er ny :-)
Gravatar

#22 filmz-bonzini 16 år siden

Hvordan endte det med "resten" af spillene?
Gravatar

#23 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 16 år siden

#22: Det ser ud til, at Norrah tog dem. Jeg venter på guld fra ham :-)
Gravatar

#24 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 16 år siden

HonoDelLoce:

Hvis der ikke er penge fra dig i morgen tidlig, så bliver jeg nødt til at oprette en svine-tråd. Det er under lavmålet, at du i søndags skriver, at du "får lige smidt pengene over i aften fra den stationære". Det er = at de skulle være hos mig tirsdag, og den bankregel er undtagelsesfri.

Jeg håber, at pengede er der i morgen. Hvis du ikke har dem, så skriv det. Ikke at det er en ærlig sag ikke at have dem, men så slipper jeg for at bruge mere krudt på noget så inferiørt.
Gravatar

#25 HonoDelLoce 16 år siden

Så er der pm til dig :) - opret i øvrigt bare en svine-tråd hvis du lyster :) har (som skrevet i pm'en) slet ikke været på filmz (eller resten af nettet for den sags skyld :) ) siden mandag morgen (eller var det formiddag) og har først opdaget fejlen i dag..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#26 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 16 år siden

#25: No problemo. Der bliver selvfølgelig ingen svine-tråd, når du nu kommer på banen. Jeg kunne ikke antage andet, end at du lavede strudse-metoden, når du ikke gav lyd i tråden eller PM... :-)
Gravatar

#27 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 16 år siden

Alle titler er nu solgt.

Norrah: Jeg har modtaget penge, og du har sendt din adresse, men ikke fulde navn. Der skal vel stå andet/mere end Norrah på?

Send lige PM med navn, tak...
Gravatar

#28 maniac 16 år siden

Doctor Doom vers. 2.0 (27) skrev:
Alle titler er nu solgt.

Norrah: Jeg har modtaget penge, og du har sendt din adresse, men ikke fulde navn. Der skal vel stå andet/mere end Norrah på?

Send lige PM med navn, tak...

tryk evt. på hans profil, der står der et navn ;)
Gravatar

#29 Norrah 16 år siden

Det er sgu ligemeget hvad du skriver på den.
For min skyld må du gerne skrive Boris Jelsing, eller Katja Kean.
Gravatar

#30 Queequeg 16 år siden

#29 Ikke ligemeget, postbudet må ikke aflevere en pakke eller et brev, hvis ikke navnet på pakken stemmer overens med navnet på din dør..

Skriv ny kommentar: