Gravatar

#31 Norrah 15 år siden

#30 du har ret i teorien, men i praksis!?
Gravatar

#32 davenport 15 år siden

Gad vide om der står Niarn, når Niels får post?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 15 år siden

#28: Man kan næppe regne med, at alle bruger deres rette navn :-)

#32: Og Jåggeren på Jesper Dahls dør? Jeg tor, at jeg vil have ét-ords kunstnernavn, som Slash, Cher, Eminem. Jeg vil skrue mit skilt ned fra postkassen og erstatte det med et, hvor der står Doom.

#31: Også i praksis.
Gravatar

#34 HonoDelLoce 15 år siden

#33

Det er faktisk forskelligt fra person til person :)

F.eks. var den ene "postomdeler" (som nogle af dem foretrækker at blive kaldt :D) fuldstændig ligeglade.. Men i den lejlighed jeg boede i før var den der havde nogle af vagterne EKSTREMT pertentlig med det..

Han bankede en dag på for at høre, om jeg ventede en pakke (DVD) fra en, fordi der var ét bogstav forkert i navnet på pakken i forhold til det på postkassen :D

Hos mine forældre bliver de pakker, jeg får tilsendt dertil (gerne større pakker, fordi de sætter pakken ind i bryggers derude), pænt afleveret til trods for at der ikke står mit navn nogle steder :)

Så det er meget forskelligt.. Men selvfølgelig - i teori bliver alle regler overholdt :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#35 Bony 15 år siden

Jeg har heller ikke mit navn stående noget sted hvor jeg bor. Hverken dør eller væg. Heller ikke på postkassen, hvilket ikke er så mærkeligt eftersom jeg ikke har nogen. :)

Men med det in mente, er det da heldigt at jeg altid har fået min post så. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#36 Norrah 15 år siden

#33 har modtaget flere til norrah!
DEr står nemlig intet navn på min postkasse.
Gravatar

#37 Norrah 15 år siden

Resistance: Fall of Man
Call Of Duty 3
The Darkness
Grand Theft Auto IV

Modtaget.

Skriv ny kommentar: