Må hellere tilføje at jeg ikke har anledning til at betvivle astas el. davenports integritet. Og så vidt jeg ved er det eneste davenport bryder loven med - kvoterne for bacon og slots classic... ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#53 ;) Fik du forresten fat i billetter? Jeg skal selv bruge billetter til Live i Vega, men dba.dk er vist samme historie om igen. Så hvis du har nogle idéer til hvor man kan søge...? :)
#54 Ja, tråden er hijacked, nu demian ikke længere er i blandt os... :p
#55 Jeg tier stille hvis du siger, hvor man scorer Carmo 1kg? ;)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#56 Nope. Til den pris så mente jeg at jeg nok kunne bruge pengene på noget bedre :) Og nej, jeg har ingen idé om hvor man kan købe billetter, hvor man kan stole 100% på sælger, udover billetnet. Billetlugen kan man jo ikke engang regne med....
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#35 og #46 Der er et par kandidater til "årets skarpeste comebacks" på Filmz. Det er sjældent jeg griner højlydt når jeg læser noget, men de to kommentar klarede det. Troede virkelig aldrig jeg skulle more mig over en anden bruger får sparket.
#51 filmz-lbw 18 år siden
#52 kill the bills 18 år siden
#53 filmz-Asta 18 år siden
#54 filmz-maban 18 år siden
#55 davenport 18 år siden
#56 filmz-lbw 18 år siden
#54 Ja, tråden er hijacked, nu demian ikke længere er i blandt os... :p
#55 Jeg tier stille hvis du siger, hvor man scorer Carmo 1kg? ;)
#57 filmz-Asta 18 år siden
Og nej, jeg har ingen idé om hvor man kan købe billetter, hvor man kan stole 100% på sælger, udover billetnet. Billetlugen kan man jo ikke engang regne med....
#58 filmz-lbw 18 år siden
#59 filmz-Asta 18 år siden
#60 Confused101 18 år siden