42 & 46: Nixenbix, man må IKKE videresende billetter til 'offentlige forlystelser' med profit. Der findes så vidt jeg husker særregler omkring særlige logepladser el. lign. til det kongelige og operaen, men ellers er det forbudt.
Undrede mig over hvorfor denne tråd blev ved med at dukke op. Har ikke været herinde og læse ca. siden mit sidste indlæg d.7... Wow der sker da ting og sager her på filmz! Kan KUN tilslutte mig #60 efter at have læst tråden igennem... :-)
Rart med Admins der både kan være hårde og sjove på samme tid... sidder iøvrigt lige og hører "Hard Rock Haleluja" på P3 og undrer mig om det måske i virkeligheden ikke var finner der var indeni, men derimod filmz-admins?! :-D
#61 18 år siden
#62 lagoni 18 år siden
#63 18 år siden
Det er naturligvis videresalg til højere pris end den alm. udsalgspris, der er ulovligt.
#64 McPeter 18 år siden
Rart med Admins der både kan være hårde og sjove på samme tid... sidder iøvrigt lige og hører "Hard Rock Haleluja" på P3 og undrer mig om det måske i virkeligheden ikke var finner der var indeni, men derimod filmz-admins?! :-D