Vær opmærksom på at den sidste halve sæson mangler! For at have et komplet sæt bør du også købe denne.
Personligt blev jeg så pissed over den misvisende markedsføring og uhyrlige pris på den sidste del, at jeg har besluttet at bryde mit æreskodeks og finde en piratudgave.
500,- inkl forsendelse
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Vær opmærksom på at den sidste halve sæson mangler! For at have et komplet sæt bør du også købe denne.
Personligt blev jeg så pissed over den misvisende markedsføring og uhyrlige pris på den sidste del, at jeg har besluttet at bryde mit æreskodeks og finde en piratudgave.
500,- inkl forsendelse
Region?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
De er jo fra USA, men jeg er faktisk ikke sikker på om de er låst eller ej. Amazon siger All Regions, men jeg kan tjekke for dig, hvis du vil have dem.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
De er jo fra USA, men jeg er faktisk ikke sikker på om de er låst eller ej. Amazon siger All Regions, men jeg kan tjekke for dig, hvis du vil have dem.
Det var ikke til mig selv, men ham det var til, køber den samlede boks i stedet.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#1 gi-jones 10 år siden
500,- inkl forsendelse
#2 Steffan Rasmussen 10 år siden
Region?
#3 gi-jones 10 år siden
#4 Steffan Rasmussen 10 år siden
Det var ikke til mig selv, men ham det var til, køber den samlede boks i stedet.
#5 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Muhahahahaha!
#6 gi-jones 10 år siden
#7 Åkepool 10 år siden
#8 MOVIE1000 10 år siden
Har dem i forvejen, skal gense serien her sidst på ugen. Held og lykke.
Herfra kan jeg i hvert fald anbefale serien.
#9 gi-jones 10 år siden
#10 Highland Park 10 år siden
Gi-jones' tilbud er derimod den ægte ucensurerede vare. :)