Gravatar

#1 gi-jones 10 år siden

Breaking Bad S1-5, på BD købt fra Amazon.com

Vær opmærksom på at den sidste halve sæson mangler! For at have et komplet sæt bør du også købe denne.

Personligt blev jeg så pissed over den misvisende markedsføring og uhyrlige pris på den sidste del, at jeg har besluttet at bryde mit æreskodeks og finde en piratudgave.

500,- inkl forsendelse
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 10 år siden

gi-jones (1) skrev:
Breaking Bad S1-5, på BD købt fra Amazon.com

Vær opmærksom på at den sidste halve sæson mangler! For at have et komplet sæt bør du også købe denne.

Personligt blev jeg så pissed over den misvisende markedsføring og uhyrlige pris på den sidste del, at jeg har besluttet at bryde mit æreskodeks og finde en piratudgave.

500,- inkl forsendelse


Region?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 gi-jones 10 år siden

De er jo fra USA, men jeg er faktisk ikke sikker på om de er låst eller ej. Amazon siger All Regions, men jeg kan tjekke for dig, hvis du vil have dem.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 Steffan Rasmussen 10 år siden

gi-jones (3) skrev:
De er jo fra USA, men jeg er faktisk ikke sikker på om de er låst eller ej. Amazon siger All Regions, men jeg kan tjekke for dig, hvis du vil have dem.


Det var ikke til mig selv, men ham det var til, køber den samlede boks i stedet.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Sælges: Breaking Bad alle sæsoner (og tusinder andre titler). Netflix. Kr. 79,- /md.

Muhahahahaha!
Doctor Last Warning
Gravatar

#6 gi-jones 10 år siden

Er der virkelig slet ingen interesserede til det her?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Åkepool 10 år siden

Masser af interesse, ingen penge.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8 MOVIE1000 10 år siden

gi-jones (6) skrev:
Er der virkelig slet ingen interesserede til det her?


Har dem i forvejen, skal gense serien her sidst på ugen. Held og lykke.

Herfra kan jeg i hvert fald anbefale serien.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 gi-jones 10 år siden

Jeg giver det lige lidt endnu. Den var rigtig god, men bare ikke en af den slags serier jeg kommer til at se igen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 Highland Park 10 år siden

DocDoom (5) skrev:
Sælges: Breaking Bad alle sæsoner (og tusinder andre titler). Netflix. Kr. 79,- /md.
Inkl. censur.

Gi-jones' tilbud er derimod den ægte ucensurerede vare. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: