Gravatar

#1 filmz-propagandapanda 20 år siden

Sælges til 35 kr inkl. porto

Den har DTS-ES og engelske subs
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 20 år siden

Smider du ikke lige et link, så man kan se et billede af den?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-propagandapanda 20 år siden

Det er denne her: http://www.dvdtitle.co.kr/image/titleimg/20117.jpg

Men jeg har netop fået den solgt. Den kan osse købes hos Koreandvds.

Jeg solgte fordi jeg har Jubei Ninpocho boksen på vej.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 20 år siden

#3 Ok. Jeg tænkte nok, det var den. Jeg købte den selv for at se, om det var en lækker udgave (selv om jeg har R1 10th anniversary edition), men jeg har også skibet den videre. Har du bestilt Jubei Ninpocho hos dvdfromkorea?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 filmz-propagandapanda 20 år siden

Det er lige netop hvad jeg har ;) Den pris kunne jeg slet ikke stå for. Jeg skal ikke undvære den film!
Gravatar

#6 El vez 20 år siden

Skal man så ikke lige se et link til den boks du har bestilt? :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 20 år siden

#6 Den kan ses på www.dvdfromkorea.com - jeg kan bare ikke linke direkte til den pågældende side, men søg på Jubei Ninpocho (den står vist også på deres Top 10 i højre side af skærmen).
Gravatar

#8 filmz-sanjo 20 år siden

"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: