det er næsten FOR billigt. kontakt mig gerne på mortenSNABEL-Aholmstrups.dk
Bokse:
I, Caludius 5-Disc BBC boks (reg2UK) - 120 kr Den har til forskel fra den danske discount-boks en hel ekstra disc med special features.
Herzog Kinski Box (Anchor Bay, R2UK) - 120 kr Den er desværre blevet mishandlet af PostDK og har derfor en flænge i pappen på den ene kant. Pap-coveret er generelt lidt slidt, desværre (se billedet og vurdér selv). Men indholdet fejler intet og er på nær 1 disc ubrugt.
Werner Herzog Box (Anchor Bay, Reg1) - 120 kr Super boks, hvis jeg selv skal sige det. Post Danmark har igen været lidt hårde, og den ene kant har været "bøjet" lidt, men det er ikke slemt IMHO. Den er splinterny og for dem, der ikke ved det, så er reg.1 udgaven langt den bedste med flere film.
Criterion Collection:
The Life Aquatic (ubrugt) - 60 kr The Life of Brian - 50 kr The Long Good Friday - 50 kr The Flowers of St. Francis (ubrugt) - 60 kr WC Fields 6 Short Films (OOP) - 90 kr
Masters Of Cinema titler - alle 50 kr/stk - alle ubrugte
The Holy Mountain Tartuffe Asphalt Francesco Giullare Di Dio The Idiot Punishment Park The Prisoner of Shark Island
R2UK:
The Producers - org udgave - special edition (rids i pap-omslaget bagpå) - 25 kr One False Move (dk-undertekster) - 20 kr American Splendor (ubrugt) - 20 kr Don't Look Now (ubrugt) - 25 kr The Usual Suspects (ubrugt) - 20 kr
R3:
Training Day - 15 kr The Hidden - 15kr Fong Sai-Yuk - 15 kr
R1:
Zoolander - 20 kr Manufactoring Consent - 15 kr Swingers - spec. edition - 20 kr Airplane - don't call me shirley edition - 30 kr Ferris Bueller's Day Off - Bueller edition (ubrugt) - 30 kr Shattered Glass - 15 kr Amelie - special edition - 30 kr Jerry Seinfeld - Comedian - 20 kr Hedwig and the Angry Inch - New Line Platinum - 30 kr Cop Land -Director's Cut - 30kr Chuck and Buck - 30 kr Say Anything - Special edition - 30 kr The Rapture - 20 kr Silent Running - 20 kr Sunset Boulevard - spec edition - 20 kr
The Usual Suspects (ubrugt) - 20 kr Zoolander - 20 kr Amelie - special edition - 30 kr The Life Aquatic (ubrugt) - 60 kr The Life of Brian - 50 kr Cop Land -Director's Cut - 30kr
Birk, du har fået svar - endda omgående jeg fik din mail. Det kan godt være du skal tjekke din indbakke/spam folder en ekstra gang inden du truer med bål og brand?
Din betaling er gået ind i går den 28. maj, jeg sender i dag den 29. maj. Jeg synes egentlig det er rimeligt?
det skal også lige tilføjes at der ikke er notifications på dette forum, så man får altså ikke en email, når der er nye indlæg, og jeg har ikke tid til konstant at tjekke. Det er derfor jeg har angivet en email adresse...
#6 Der er tilgengæld RSS feeds på hver enkelt tråd, og hvis du ikke kan finde ud af at bruge det, kan du forwarde RSS feedet til din mail med f.eks. rssfwd.com.
Men eftersom det var mit første køb af brugte skriver. Ever. Så blev jeg lidt jumpy efter der ikke kom noget svar i næsten 2 dage... det er 48 timer... begyndte jo også at skrive e-mails og lignende. Men det er fint, jeg har fået et svar og er hermed rolig.
#1 filmz-robotjox 16 år siden
kontakt mig gerne på mortenSNABEL-Aholmstrups.dk
Bokse:
I, Caludius 5-Disc BBC boks (reg2UK) - 120 kr
Den har til forskel fra den danske discount-boks en hel ekstra disc med special features.
Herzog Kinski Box (Anchor Bay, R2UK) - 120 kr
Den er desværre blevet mishandlet af PostDK og har derfor en flænge i pappen på den ene kant. Pap-coveret er generelt lidt slidt, desværre (se billedet og vurdér selv). Men indholdet fejler intet og er på nær 1 disc ubrugt.
Werner Herzog Box (Anchor Bay, Reg1) - 120 kr
Super boks, hvis jeg selv skal sige det. Post Danmark har igen været lidt hårde, og den ene kant har været "bøjet" lidt, men det er ikke slemt IMHO. Den er splinterny og for dem, der ikke ved det, så er reg.1 udgaven langt den bedste med flere film.
Criterion Collection:
The Life Aquatic (ubrugt) - 60 kr
The Life of Brian - 50 kr
The Long Good Friday - 50 kr
The Flowers of St. Francis (ubrugt) - 60 kr
WC Fields 6 Short Films (OOP) - 90 kr
Masters Of Cinema titler - alle 50 kr/stk - alle ubrugte
The Holy Mountain
Tartuffe
Asphalt
Francesco Giullare Di Dio
The Idiot
Punishment Park
The Prisoner of Shark Island
R2UK:
The Producers - org udgave - special edition (rids i pap-omslaget bagpå) - 25 kr
One False Move (dk-undertekster) - 20 kr
American Splendor (ubrugt) - 20 kr
Don't Look Now (ubrugt) - 25 kr
The Usual Suspects (ubrugt) - 20 kr
R3:
Training Day - 15 kr
The Hidden - 15kr
Fong Sai-Yuk - 15 kr
R1:
Zoolander - 20 kr
Manufactoring Consent - 15 kr
Swingers - spec. edition - 20 kr
Airplane - don't call me shirley edition - 30 kr
Ferris Bueller's Day Off - Bueller edition (ubrugt) - 30 kr
Shattered Glass - 15 kr
Amelie - special edition - 30 kr
Jerry Seinfeld - Comedian - 20 kr
Hedwig and the Angry Inch - New Line Platinum - 30 kr
Cop Land -Director's Cut - 30kr
Chuck and Buck - 30 kr
Say Anything - Special edition - 30 kr
The Rapture - 20 kr
Silent Running - 20 kr
Sunset Boulevard - spec edition - 20 kr
R2DK
40 Year-old Virgin (ex-leje) - 15 kr
#2 Norrah 16 år siden
Zoolander - 20 kr
Amelie - special edition - 30 kr
The Life Aquatic (ubrugt) - 60 kr
The Life of Brian - 50 kr
Cop Land -Director's Cut - 30kr
150pp,- ??
#3 Norrah 16 år siden
Altså nu har jeg jo betalt.
Så hvis du ville være flink, så ville du da i det mindste give mig en status.
Eller et svar..
Vh.
Birk.
#4 Norrah 16 år siden
#5 filmz-robotjox 16 år siden
Din betaling er gået ind i går den 28. maj, jeg sender i dag den 29. maj. Jeg synes egentlig det er rimeligt?
tsk....
mvh
Morten
#6 filmz-robotjox 16 år siden
#7 rasmusv 16 år siden
#8 filmz-robotjox 16 år siden
Men det er bare min mening - lad det nu bare ligge
#9 Norrah 16 år siden
Men eftersom det var mit første køb af brugte skriver. Ever.
Så blev jeg lidt jumpy efter der ikke kom noget svar i næsten 2 dage... det er 48 timer... begyndte jo også at skrive e-mails og lignende.
Men det er fint, jeg har fået et svar og er hermed rolig.
Vh
Birk
#10 Norrah 16 år siden