#3 Nå nå, tag nu ikke sådan på vej. "Game Mode" er typisk bullshit udtryk, der ikke optimerer en skid, men kun er der for at sælge flere tv. Derfor min kortfattede raktion.
Hvorfor vil du have et 32" i fullHD? Med mindre du sidder meget tæt på skærmen eller du skal bruge dem som computerskærm så er der ingen grund til at FullHD skal være en af de afgørende ting ved dit valg af et 32" TV.
Men tilbage igen. Mine forældre er ved at skulle købe netop et 32" og har selvfølgelig spurgt om hjælp. Så du kan lige få samme liste af fjernsyn som jeg bad dem om at kigge på.
LG 32PG6000 Sony 32W4000 Sony 32V4x00 Samsung 32A646 Pioneer Panasonic
Det er efter hvad jeg kan læse mig frem til nogle af de bedste* 32" fjernsyn lige nu.
*Bedste betyder her det der giver det mest bedste billede. Indbyggede tunerer af den ene eller anden art, design o.l. er der ikke taget højde for.
Grunden til at jeg vil have et 32" er at jeg ikke vil have et tv der er kæmpe stort, 32# er fint nok til mit behov. Synes i det heletage fjernsynet er et ret grimt møbel, så derfor skal det ikke være for stort. Mange tak for hjælpen, dog skal jeg undskyld mig, laver sony ikke lorte fjernsyn. Synes altid kvaliteten og sort balancen er skod. Har kikket lidt på det her http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/32PFL960...
#1 m!kkel 16 år siden
Model: Samsung LE32R72B
Denne model har også indbygget GAME mode der optimerer billedet når du spiller på enten Xbox eller PS3.
TV'et står i perfekt stand, heller ingen pixelfejl, tv'et er helt som nyt.
Der er kvittering, men ikke længere garanti på.
Sælges for 3500,- kr
Der behøver ikke blive sammenlignet priser eller andet
#2 natterjack 16 år siden
#3 m!kkel 16 år siden
I hvert fald ikke en side jeg fremover vil anbefale til venner og bekendte.
#4 Patriarch 16 år siden
Øv
#5 natterjack 16 år siden
#6 rubberdub 16 år siden
Er det et skod tv eller hvordan?
#7 natterjack 16 år siden
#8 rubberdub 16 år siden
#9 Scherlund 16 år siden
Men tilbage igen. Mine forældre er ved at skulle købe netop et 32" og har selvfølgelig spurgt om hjælp. Så du kan lige få samme liste af fjernsyn som jeg bad dem om at kigge på.
LG 32PG6000
Sony 32W4000
Sony 32V4x00
Samsung 32A646
Pioneer
Panasonic
Det er efter hvad jeg kan læse mig frem til nogle af de bedste* 32" fjernsyn lige nu.
*Bedste betyder her det der giver det mest bedste billede. Indbyggede tunerer af den ene eller anden art, design o.l. er der ikke taget højde for.
#10 rubberdub 16 år siden
Mange tak for hjælpen, dog skal jeg undskyld mig, laver sony ikke lorte fjernsyn. Synes altid kvaliteten og sort balancen er skod.
Har kikket lidt på det her http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/32PFL960...