Gravatar

#11 filmz-vassago 16 år siden

#10: Sonys sidste modeller har minimeret forskellen på plasma og lcd til det ligegyldige (i prisklassen 10K), så det nærmere er et spørgsmål om hvad man ønsker mht design og ekstra features. W/E4000 serien har et super sortniveau, og det bliver ikke dårligere af at gå nogle modeller op - men så stiger prisen selvfølgelig også. Jeg vil dog styre langt uden om wupti hvad køb angår, man kan næsten altid finde det noget billigere andetsteds.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 natterjack 16 år siden

#10 Sony laver nogle af de bedste fladskærmstv, de vinder ofte bl.a. Tænk & Tests anmeldelser.
Gravatar

#13 Norrah 16 år siden

#12 personligt er jeg mest til Samsung, men indrømmer at jeg ville ønske jeg havde et sony tv nu hvor min receiver er sony. Samsung og Sony er et fedt.
Gravatar

#14 natterjack 16 år siden

#13 Nu sidder jeg selv et 32" N71 fra Samsung, som jeg er meget tilfreds med, men vil nu stadig mene Sony generelt laver noget bedre fjernsyn.
Gravatar

#15 Norrah 16 år siden

#14 sidder på et Samsung 40" F8, som giver den bedste sorte farve jeg har set i et tv so far. Sony har nogle der er næsten lige så gode. Men det er nu stadig min holdning.
Gravatar

#16 natterjack 16 år siden

#15 Yes, skal vi så ikke bare blive enige om at være uenige? :)
Gravatar

#17 Norrah 16 år siden

#16 lyder okay.
Gravatar

#18 filmz-vassago 16 år siden

#15: Så har du ikke set mange plasma'er eller for den sags skyld bare et af de nye Sony'er :)

Samsungs F86BD opnår det jo pga deres Super Clear Panel, og har man ikke bare nogenlunde kontrol med lysforholdende - så er der dømt genskin af karat . Dertil kommer bøvlet med 1080p24 og en viewing angle på 90 grader (ifølge diverse reviews). Jeg var selv ved at vælge en Samsung, men valgte fokusere mere på Panasonic og Sony - delvist pga de bedre reviews og anbefalinger på recordere og avforum, men synes også de lige var en my bedre når man så dem head-to-head. Hvis vi altså snakker tv til omkring 10K
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 Bony 16 år siden

Jeg har personligt fortrudt mit eget valg af Samsung LCD. Jeg ville gå efter en Panasonic eller en Pioneer Plasma, hvis jeg skulle ud i noget nyt engang.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#20 Patriarch 16 år siden

Det ER også det bedste :)

Men Sony E4020 frister rent design mæssigt, og er også et ret godt LCD.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: