Gravatar

#1 The Insider 16 år siden

Hey allesammen! Jeg har købt Time Crisis 4 med gun for et par måneder siden, men næsten lige efter, jeg købte den, skaffede jeg mig en Wii, og derfor synes jeg, det er lidt dobbeltkonfekt at have den stående også, når jeg kan spille diverse skydespil på nintendoen og få omtrent samme oplevelse.

Jeg har kun haft den ude og prøvet i en times tid. Både gun og spil er i PERFEKT stand. Jeg har set, sælges for 750 de fleste steder. Jeg vil gerne gå med til 300, og måske lavere, hvis ingen bydere højere. Jeg bor i Vanløse, arbejder i KBH, og vil helst arrangere rendezvous.
War. War never changes.
Gravatar

#2 McPeter 16 år siden

Ved du om der findes andre spil end selve Time Crisis 4 hvor man pt. kan benytte gun'en?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 The Insider 16 år siden

Det tror jeg desværre ikke umiddelbart, at der gør :-( Men jeg har ikke prøvet at hooke den op til andet.
War. War never changes.
Gravatar

#4 Norrah 16 år siden

Hvis der ikke er nogen der byder højere, så byder jeg 200,- så kan jeg give min fætter på 12 en "overraskelse" eller what ever.

Se det mere som et sikkerhedsnet end et bud.
Gravatar

#5 danielskuf 16 år siden

The Insider (1) skrev:
Hey allesammen! Jeg har købt Time Crisis 4 med gun for et par måneder siden, men næsten lige efter, jeg købte den, skaffede jeg mig en Wii, og derfor synes jeg, det er lidt dobbeltkonfekt at have den stående også, når jeg kan spille diverse skydespil på nintendoen og få omtrent samme oplevelse.

Jeg har kun haft den ude og prøvet i en times tid. Både gun og spil er i PERFEKT stand. Jeg har set, sælges for 750 de fleste steder. Jeg vil gerne gå med til 300, og måske lavere, hvis ingen bydere højere. Jeg bor i Vanløse, arbejder i KBH, og vil helst arrangere rendezvous.

Vil godt give 300 incl porto.
Gravatar

#6 Norrah 16 år siden

#5 du køber også fucking alt...
Gravatar

#7 HonoDelLoce 16 år siden

Så giver jeg gerne 400 incl porto :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 danielskuf 16 år siden

Så fik du den :-)
Gravatar

#9 Bony 16 år siden

Norrah (6) skrev:
#5 du køber også fucking alt...

Det var da en ualmindelig flabet besked. Bare fordi at han overbyder dig kan du godt snakke pænt. Hvad han køber af ting er vel hans egen sag?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10 The Insider 16 år siden

Okey dokey, honodelloce, den er din :-) Jeg PM'er dig lige.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: