#13 men ellers prøv at oprette en tråd. Det er nu ofte jeg har set en blive solgt derinde til en god pris når der snak om de tunge modeller som EP35 og XE1. Men den er nok ikke så nem at sælge inkl. film.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Hvis det er, kan I da lige tænke over hvilke film I vil aftage og til hvilken pris - det er jo ikke helt umuligt at det er en del nemmere, som Bredvig skriver, at slippe af med tingene hver for sig.
American Gangster Atonement The Bourne Identity Carlito's Way Casablanca Dawn of the Dead (2004) Eastern Promises Eyes Wide Shut First Blood Huo Yuan Jia The Jerk The Last Samurai The Matrix Planet Earth Serenity Shaun of the Dead Three Days of the Condor Twelve Monkeys Unforgiven V for Vendetta
Det her er umiddelbart de film jeg kunne være interesseret i. 600 kr?
Lad os se hvad yoshimura siger til det, fordi jeg vil helst ikke brænde inde med en håndfuld film, som jeg skal bruge evigheder på at slippe af med. :)
L'Armée des ombres Bullitt Carlito's Way Casablanca The Chronicles of Riddick: Pitch Black The Chronicles of Riddick [Director's cut] Dawn of the Dead [2004] Disturbia Eastern Promises Evil Dead III: Army of Darkness Eyes Wide Shut First Blood Flags of Our Fathers The Good Shepherd La Haine Inside Man Into the Wild Lara Croft: Tomb Raider The Mummy The Mummy Returns
Det er vist kun Casablanca, vi begge har valgt, og nu PrettyboyX ;o) har valgt først, var det mest for at tilkendegive, at jeg var interesseret, hvis han af en eller anden grund skulle springe fra.
Da antallet er nogenlunde det samme, siger jeg også: 600 kr?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Er du ikke nødt til at lade din auktion på QXL køre færdigt, når du nu har sat den i gang?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Så længe ingen har budt på det, så kan jeg lukke den.
Men, så vidt jeg kan se, efterlader det mig med 20-25 film og en afspiller jeg skal afsætte til anden side, så jeg vil gerne holde jeres bud i tankerne, men jeg vil lige se om jeg kan slippe af med hele balladen på én gang til at starte med. :)
#11 MouseMickey 16 år siden
#12 filmz-Kadann 16 år siden
Takker for linket, men det ser ikke ud til at de er villige til at give andet end småpenge for sådan en. :)
#13 MouseMickey 16 år siden
#14 filmz-Kadann 16 år siden
#13 -
Det vil jeg lige overveje. :)
#15 filmz-Kadann 16 år siden
Hvis det er, kan I da lige tænke over hvilke film I vil aftage og til hvilken pris - det er jo ikke helt umuligt at det er en del nemmere, som Bredvig skriver, at slippe af med tingene hver for sig.
#16 PredatorX 16 år siden
Atonement
The Bourne Identity
Carlito's Way
Casablanca
Dawn of the Dead (2004)
Eastern Promises
Eyes Wide Shut
First Blood
Huo Yuan Jia
The Jerk
The Last Samurai
The Matrix
Planet Earth
Serenity
Shaun of the Dead
Three Days of the Condor
Twelve Monkeys
Unforgiven
V for Vendetta
Det her er umiddelbart de film jeg kunne være interesseret i. 600 kr?
#17 filmz-Kadann 16 år siden
#18 filmz-yoshimura 16 år siden
L'Armée des ombres
Bullitt
Carlito's Way
Casablanca
The Chronicles of Riddick: Pitch Black
The Chronicles of Riddick [Director's cut]
Dawn of the Dead [2004]
Disturbia
Eastern Promises
Evil Dead III: Army of Darkness
Eyes Wide Shut
First Blood
Flags of Our Fathers
The Good Shepherd
La Haine
Inside Man
Into the Wild
Lara Croft: Tomb Raider
The Mummy
The Mummy Returns
Det er vist kun Casablanca, vi begge har valgt, og nu PrettyboyX ;o) har valgt først, var det mest for at tilkendegive, at jeg var interesseret, hvis han af en eller anden grund skulle springe fra.
Da antallet er nogenlunde det samme, siger jeg også: 600 kr?
#19 filmz-yoshimura 16 år siden
Er du ikke nødt til at lade din auktion på QXL køre færdigt, når du nu har sat den i gang?
#20 filmz-Kadann 16 år siden
Så længe ingen har budt på det, så kan jeg lukke den.
Men, så vidt jeg kan se, efterlader det mig med 20-25 film og en afspiller jeg skal afsætte til anden side, så jeg vil gerne holde jeres bud i tankerne, men jeg vil lige se om jeg kan slippe af med hele balladen på én gang til at starte med. :)