the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg kan se vi begge har valgt Dawn of the Dead, Eastern Promises og Eyes Wide Shut udover Casablanca. Kom iøvrigt lige i tanke om at jeg lige har købt Fearless..
Jeg aftager iøvrigt gerne Jack Ryan collection og Corpse Bride hvis det er...
#20 Hvad skal vi op i at betale, hvis vi skal deles om de resterende ti film (hvis PredatorX ellers er interessseret i en sådan løsning)?
#22 You're right, jeg fik ikke kigget grundigt nok efter.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg kunne godt være interesseret.. Jeg har dog en del af dem selv, men så kan jeg sikkert få afsat dem på anden måde:-D Hvis vi bare får dem billigt, og alle kan være glade så er det helt fint..
Spændingen er som sådan udløst, der er begyndt at komme bud på hele pakken på QXL, så jeg slipper af med det der, med mindre køber løber fra handlen. :)
#21 filmz-yoshimura 16 år siden
#22 PredatorX 16 år siden
Jeg kan se vi begge har valgt Dawn of the Dead, Eastern Promises og Eyes Wide Shut udover Casablanca. Kom iøvrigt lige i tanke om at jeg lige har købt Fearless..
Jeg aftager iøvrigt gerne Jack Ryan collection og Corpse Bride hvis det er...
#23 filmz-yoshimura 16 år siden
#22 You're right, jeg fik ikke kigget grundigt nok efter.
#24 PredatorX 16 år siden
Jeg kunne godt være interesseret.. Jeg har dog en del af dem selv, men så kan jeg sikkert få afsat dem på anden måde:-D Hvis vi bare får dem billigt, og alle kan være glade så er det helt fint..
#25 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg er lige i overvejelsesmode. :)
#26 PredatorX 16 år siden
Det er bare i orden. Ingen stres:-)
#27 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg lader den lige køre færdig på QXL og så tager vi den derfra. :)
Den er færdig i morgen aften og hvis ikke hele balladen er blevet solgt til den tid, så kommer jeg med et par forslag til hvad vi kan gøre.
#28 PredatorX 16 år siden
#29 filmz-yoshimura 16 år siden
#30 filmz-Kadann 16 år siden