Hvis du ikke skulle få det solgt samlet, kunne jeg godt være interesseret i at lægge billet ind på filmene ... hvis det overhovedet er interessant for dig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I første omgang er jeg interesseret i at slippe af med hele bunken samlet, men hvis der er en der interesseret i afspilleren alene herinde, så er det ikke umuligt vi kan finde ud af noget.
#1 filmz-Kadann 16 år siden
Linket fører til min profil på QXL, hvor man også kan checke mit salg af mit Media Center ud, hvis det har interesse.
http://auktioner.qxl.dk/brols
Kort fortalt, er jeg ved at rydde lidt op i min stue og derfor ryger både PC'en og HD DVD-afspilleren afsted, hvis det er muligt.
En superfed afspiller, hvilket en del herinde sikkert kan skrive under på med 65 udgivelser til, inkl. Planet Earth og Jack Ryan-boksen.
#2 Takfornu 16 år siden
#3 filmz-Kadann 16 år siden
Well, hvis du føler dig fristet, så kender du jo mit nummer og så kan vi jo klare det udenom QXL. :)
#4 filmz-Bruce 16 år siden
... may contain strong profanity, graphic sexuality, nudity, strong violence, scariness, gore, and drug use
:)
#5 filmz-yoshimura 16 år siden
#6 PredatorX 16 år siden
#7 Bony 16 år siden
#8 filmz-yoshimura 16 år siden
En del af titlerne har jeg trods alt i forvejen.
#9 PredatorX 16 år siden
Jeps kunne være en fin løsning-)
#10 filmz-Kadann 16 år siden
I første omgang er jeg interesseret i at slippe af med hele bunken samlet, men hvis der er en der interesseret i afspilleren alene herinde, så er det ikke umuligt vi kan finde ud af noget.
#7 -
Ja, men med forbehold. Dvd-film der er RCE-kodet, kan den ikke afspille regionsfrit. "Titan A.E." region 1 er f.eks. RCE-kodet.