Efter sidste Robert Altman poll fik jeg lige lyst til at se Short Cuts igen. Jeg har desværre kun kunnet finde denne på region 1 (Med undtagelse af en fransk udgave på region 2, med fransk menu).
Men jeg ville høre om nogle kunne hjælpe mig med at finde denne film, helst en Criterion Collection udgave.
I det fleste tilfælde er de R1. Jeg har dog været ude for (med "The Leopard") at der var to udgaver i en Criterion udgave, hvor den ene er R2 og den anden er R1 - men "Short Cuts" er vist R1 all the way. Og traditionen tro er det også ret dyr.
Både Short Cuts og The Leopard i Criterions udgave er fremragende og alle pengene værd, med masse af ekstra guf på begge udgivelser, samt filmene i meget flotte udgaver.
# 5 Hvis du vil gøre det helt billigt kan du købe en billig dvd-afspiller fra Prosonic i Føtex til 300 - 500 kr. eller den mindste Pioneer fra Laserdisken til godt 1000 kr.
Pis pis pis - får løn imorgen og min mobil er sat med alarm og alt muligt... og så har cdwow slettet den Short Cuts som #4 linker til, bare til en mere fornuftig pris... æv æv æv!
Så må man jo bare lære: det koster penge at spare penge... ;-)
#1 mvejen 19 år siden
Men jeg ville høre om nogle kunne hjælpe mig med at finde denne film, helst en Criterion Collection udgave.
#2 lagoni 19 år siden
#3 dolphinfriendly 19 år siden
#4 El vez 19 år siden
http://axelmusic.dk/productDetails/715515015820
#5 mvejen 19 år siden
#6 dolphinfriendly 19 år siden
#7 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 5 Hvis du vil gøre det helt billigt kan du købe en billig dvd-afspiller fra Prosonic i Føtex til 300 - 500 kr. eller den mindste Pioneer fra Laserdisken til godt 1000 kr.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 McPeter 19 år siden
Så må man jo bare lære: det koster penge at spare penge... ;-)
#9 lagoni 19 år siden
#10 putandtake 19 år siden
Den canadiske reg 1 version af filmen er noget billigere, men der er intet ekstramateriale.