Jeg kender dog ikke meget til siden der sælger dem samtidig med der ikke står hvilket stof trøjen er lavet af og hvordan selve symbolet er lavet (kunne jo være rart at vide om det er noget der hurtigt går af når man har vasket trøjerne et par gange). Jeg har forsøgt at google efter danske sider der sælger trøjerne uden resultat. Derfor ville jeg høre om der evt. er nogen herinde der kender noget til trøjernes kvalitet eller kender en anden anbefalingsværdig webside der sælger trøjerne.
hvis der er nogen der har erfaringer med siden jeg har linket til vil jeg også gerne høre om dette, da jeg overvejer om jeg bare skal købe dem fra den side.
Håber i kan hjælpe!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Du kan købe mange lign. t-shirts hos play.com. Jeg ved ikke meget om kvaliteten, men mener at nogle brugere her, har købt der, så håb at de ser tråden og kommer på banen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg kender ikke lige til hj.siden Superherostuff, men mærket "Junkfood", som jeg kan se de også fører, har rigtig mange fede Star Wars/superhero tryk, som føres i flere forretninger i Kbh. Bla. Urban Living og Hardware ved Strøget.
De er af god kvalitet og et flot tryk - tit med et lidt slidt look. Stoffet er måske en smule tyndt men har en rigtig god pasform. De bliver ikke skæve efter vask og printet ser stadig godt ud. Et rigtig godt køb IMO.
Priser er typisk ml. 250-500. Kan også findes på Junkfood's hjemmeside til ca. halv pris, men har ikke prøvet at købe via dem endnu.
#1 Twister 14 år siden
Jeg har i lang tid godt ville have de to følgende t-shirts:
http://www.superherostuff.com//superman/t-shirts/s...
og
http://www.superherostuff.com//superman/t-shirts/s...
Jeg kender dog ikke meget til siden der sælger dem samtidig med der ikke står hvilket stof trøjen er lavet af og hvordan selve symbolet er lavet (kunne jo være rart at vide om det er noget der hurtigt går af når man har vasket trøjerne et par gange). Jeg har forsøgt at google efter danske sider der sælger trøjerne uden resultat. Derfor ville jeg høre om der evt. er nogen herinde der kender noget til trøjernes kvalitet eller kender en anden anbefalingsværdig webside der sælger trøjerne.
hvis der er nogen der har erfaringer med siden jeg har linket til vil jeg også gerne høre om dette, da jeg overvejer om jeg bare skal købe dem fra den side.
Håber i kan hjælpe!
#2 Åkepool 14 år siden
#3 Åkepool 14 år siden
#4 Twister 14 år siden
Håber der er nogen der evt. kan fortælle lidt om kvaliteten på trøjerne.
#5 x marks the spot 14 år siden
De er af god kvalitet og et flot tryk - tit med et lidt slidt look. Stoffet er måske en smule tyndt men har en rigtig god pasform. De bliver ikke skæve efter vask og printet ser stadig godt ud. Et rigtig godt køb IMO.
Priser er typisk ml. 250-500. Kan også findes på Junkfood's hjemmeside til ca. halv pris, men har ikke prøvet at købe via dem endnu.
#6 Corgan 14 år siden
"Unfortunately we are not shipping internationally at this time."
#7 dyg 14 år siden
#8 Lord Beef Jerky 14 år siden
#9 Twister 14 år siden