Gravatar

#1 filmz-Solevad 20 år siden

er på jagt efter den version af det femte element hvor der er et ekstra gult/gråt cover ud over.. nogen der kan skaffe den billig?
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#2 dyg 20 år siden

Hmm, nu har jeg lige tjekket cd-wow, Axel og nogle andre sites, og ingen af dem har den. Er den måske udgået?

[edit]
Play.com har den til £8.99 incl fragt. Men der kommer så told på :(
[/edit]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 20 år siden

Hos hmv: http://www1.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails...

choicesdirect:
http://www.choicesdirect.com/templates/product.asp...

Lækker indpakning, men den nye Fifth Element Ultimate Edition skulle være den bedste mht. lyd og billede. Den har de hos www.axelmusic.dk til 149,95.

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 Hive 20 år siden

#2 Der kommer ingen fragt på noget fra play.com til den pris. ;)
Gravatar

#5 JannikAnd 20 år siden

#2 & 4

Der kommer da aldrig told på derfra. Sender de ikke fra England?
Gravatar

#6 filmz-Solevad 20 år siden

jeg har købt den, tak for det venner... bestilte over hmv
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#7 dyg 20 år siden

#4 - Nej, der kommer ikke fragt på, det er også derfor jeg skriver at prisen er incl fragt, da jtcool så ikke ville spekulere mere over det.

#5 - Jo der gør. De sender ikke fra selve England, men derimod fra øen Jersey, og når der bliver sendt derfra, så kommer der told på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 JannikAnd 20 år siden

Så må jeg vel bare være heldig...
Gravatar

#9 Hive 20 år siden

#7 Undskyld, jeg kom til at skrive 'fragt' istedet for 'told' - og nej, der kommer ikke told på varer med så lav en værdi.

Jeg kan ikke huske præcist hvad grænseværdien er, men mener den er over 300 kr. Den er i hvert fald over £8,99. :)
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 20 år siden

#9 Der tager du så grueligt fejl. Bagatelgrænsen for indførsel af varer fra lande uden for EU er sølle 10 Euro, dvs. knap 80 Dkr (afhængigt af dagskursen). Og det er vel at mærke inklusive fragt.

Dermed også sagt at en vare til £8.99 (knap 100,-) vil kunne medføre et momssmæk på 25% samt et ekspeditionsgebyr på 65,- Vel at mærke forudsat at den ikke sendes fra UK men fra Jersey (hvilket play.com jo gør).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: