Gravatar

#11 dyg 20 år siden

#9 - Ja, som #10 siger, så er bagatelgrænsen på 80kr. Brug altid toldlommeregneren når du er i tvivl.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 Hive 20 år siden

Kun €10? Det er jeg da pænt overrasket over at høre, var stensikker på at det var mere...

Nå men jeg har bestildt adskillige dvder og pc spil fra play.com uden at være blevet opkrævet told en eneste gang - skønt at den præcise værdi altid står på pakken... :s
Gravatar

#13 filmz-Voyager 20 år siden

Har bestilt en masse fra play.com og har aldrig betalt mere end den pris de skriver?
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 20 år siden

#13 Nu er det jo heller ikke play.com, der bestemmer, om der skal told eller moms på - det er toldvæsnet. Det er langt fra sikkert, at en forsendelse vil blive taget i tolden, selv om værdien er over de 80 kroner. Min fornemmelse er da også, at de tager stikprøver at tingene, for jeg har selv taget chancen af og til med forsendelser fra Korea og USA, og de er røget igennem selv med værdiangivelser på helt op til $20.

Det skulle dog være ganske vist: play.com sender fra Jersey, som ikke regnes med som en del af EU, når man ser det ud fra et importlovgivningsmæssigt sysnpunkt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#15 filmz-Solevad 20 år siden

heey... El vez, den version du har er den bestilt fra hmv? håber det er versionen hvor den åbner på midten jeg har bestilt ;D
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#16 El vez 20 år siden

#15 Jeg koebte den hos cd-wow i sin tid. Det er ikke noget limited eller noget, det er saamaend bare R2 UK der tilfaeldigvis er i en laekker indpakning.

Iflg forskellige sammenligninger, lader det dog til at R1 har det flotteste billede:
http://www.dvddebate.com/modules.php?name=News&...
http://207.136.67.23/film/dvdcompare/fifthelement....

Saa hvis jeg skulle vaelge, ville jeg klart gaa efter R1 UE.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: