Har lavet et decideret fejlkøb. Skulle give "The Last Samurai" med Tom Cruise i gave og har desværre fået bestilt, købt og leveret den forkerte version, idet jeg skulle bruge R2 med DANSKE undertekster. Istedet har jeg fået mig den britiske R2 2 disc edition uden DANSKE undertekster.
Derfor ville jeg høre om der var nogle som ville købe den af mig? Den er stadig forsejlet i plastic og lige kommet ind ad døren. Har givet 175 for den, og eftersom den er spritny så tænkte jeg på om vi kunne finde ud af en pris deromkring - som sagt så er dette tilbud til dem som alligevel måske havde tænkt sig at købe denne fede film.
Ikke for at ødelægge en evt handel, men den kan altså fås for under 120kr på nettet, så selvom du har givet 175kr tror jeg ikke du kan få nær så meget for den.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg kan umiddelbart ikke finde den derinde med danske subs...forstår det ikke rigtigt. Jeg ved jeg har bestilt den derinde, og det ER R2 og der ER dk subs på :/
#1 filmz-happyhansen 21 år siden
Derfor ville jeg høre om der var nogle som ville købe den af mig? Den er stadig forsejlet i plastic og lige kommet ind ad døren. Har givet 175 for den, og eftersom den er spritny så tænkte jeg på om vi kunne finde ud af en pris deromkring - som sagt så er dette tilbud til dem som alligevel måske havde tænkt sig at købe denne fede film.
Lad mig høre fra jer!!!
#2 filmz-urpheus 21 år siden
#3 El vez 21 år siden
#4 filmz-happyhansen 21 år siden
Hmm...hvorhenne?
Damn det er sku lige før jeg beholder den så, hvis prisen er kommet så langt ned!!
#5 chandler75 21 år siden
#6 Slettet Bruger [1635853200] 21 år siden
#7 filmz-happyhansen 21 år siden
Tak
#8 Slettet Bruger [1635853200] 21 år siden
#9 dyg 21 år siden
#10 El vez 21 år siden