#5: Som du nu hermed selv evner at dyrke noget så vel. Som erfaren herre her på sitet ved du vel, at det først er når der kommer en politimesterkommentar som din, at tråden først rigtig kommer til live. Okay, let's go! :-)
Nå ja, men som erfaren bruger, burde du vel også tænke lidt længere, men jeg kan godt se at det selvfølgelig er vigtigere at komme med det obligatoriske forsøg på at være sjov i alle tråde. :)
Men fair nok, jeg skal ikke bidrage yderligere til dumhederne. :)
#7: hahahahahahaha, nu fik jeg lige et grineflip, ja undskyld, men den var go' :-)
#9: Nu er humor jo en meget individuel ting, og hvor tit og hvordan man må være sjov er vel op til den enkelte bruger, så længe man ikke chikanerer nogen eller driver decideret spam-aktivitet. Det nemmeste for dig er vel at ignorere sådanne indlæg - og dén konklusion ser det også ud til, at du selv er nået til, jf. din afsluttende bemærkning :-)
#1 filmz-shoes258 16 år siden
#2 filmz-DocDoom 16 år siden
#3 Bohemian 16 år siden
#4 filmz-DocDoom 16 år siden
#5 filmz-Kadann 16 år siden
Ja, lad os endelig holde en spamtråd oppe i toppen, i stedet for bare at lade den dø i fred. Det lyder som en god plan. :)
#6 filmz-DocDoom 16 år siden
#7 DarkLight 16 år siden
#8 McPeter 16 år siden
http://www.clubtroppo.com.au/wp-content/uploads/20...
#9 filmz-Kadann 16 år siden
Nå ja, men som erfaren bruger, burde du vel også tænke lidt længere, men jeg kan godt se at det selvfølgelig er vigtigere at komme med det obligatoriske forsøg på at være sjov i alle tråde. :)
Men fair nok, jeg skal ikke bidrage yderligere til dumhederne. :)
#10 filmz-DocDoom 16 år siden
#9: Nu er humor jo en meget individuel ting, og hvor tit og hvordan man må være sjov er vel op til den enkelte bruger, så længe man ikke chikanerer nogen eller driver decideret spam-aktivitet. Det nemmeste for dig er vel at ignorere sådanne indlæg - og dén konklusion ser det også ud til, at du selv er nået til, jf. din afsluttende bemærkning :-)