#12 jeg forstod udemærket at det var et sjovt post, havde jeg kunne rate, så havde du også kendt til min holdning. Men kom bare til at tænke på hvad der gør man er "green".. Har trosalt været bruger siden 2005, men har mindre end 200 posts på min samvitighed.
#15 genoplive? den er 2 dage gammel. Kan godt være at blive genoplivet 2 dage efter man er død, er meget for et menneske. Men vil ikke kalde en tråd død, hvis den ikke har slået i en dags tid.
#12: Uha, jeg er væsentligt ældre bruger med langt flere poster på bagen, men min tidligere profil blev ødelagt, da jeg forsøgte at ændre et eller andet - så vidt jeg husker noget med koden - og admin. kunne ikke redde den. Men dét kan du naturligvis ikke vide. Jeg forlod Filmz i nogen tid irritation over den mistede profil, men vendte tilbage igen. :-)
#11 Norrah 16 år siden
#12 DarkLight 16 år siden
#13 Norrah 16 år siden
Har trosalt været bruger siden 2005, men har mindre end 200 posts på min samvitighed.
#14 davenport 16 år siden
Således opmundret...
#15 Notional 16 år siden
Og hvorfor er den ikke slettet fra serveren endnu?
#16 Norrah 16 år siden
Kan godt være at blive genoplivet 2 dage efter man er død, er meget for et menneske. Men vil ikke kalde en tråd død, hvis den ikke har slået i en dags tid.
#17 filmz-DocDoom 16 år siden
#18 davenport 16 år siden
#19 filmz-DocDoom 16 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/11264/#24
#20 HonoDelLoce 16 år siden
Dear God! Er du JON ? :D
Så har vi da haft et par heftige debatter ;)