muligvis - nu går jeg selv op i billed og lyd - MEN jeg fortrækker nu også danske tekster - og så dårlig er lyden heller ikke på den danske (europæiske) udgivelse hvis du spørger mig
muligvis - nu går jeg selv op i billed og lyd - MEN jeg fortrækker nu også danske tekster - og så dårlig er lyden heller ikke på den danske (europæiske) udgivelse hvis du spørger mig
Det er allerede blevet påpeget her i tråden, at den Director's Cut udgave fra Amazon.co.uk har danske undertekster. Det viser mig to ting. Enten er du ikke særlig skarp eller også prøver du at snyde Filmz brugerne. Den ene ting må du selv ligge og rode med, det andet er utrolig dårlig stil. Gæt selv hvad der hører til hvad. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11 Skeloboy 13 år siden
Lige et velmende råd...sæt prisen ned, ellers bliver den aldrig solgt
#12 MMB 13 år siden
Det har jeg jo allerede rådet ham til... Dog uden den store succes. ;)
#13 Bony 13 år siden
Jamen, den holder jo salgsprisen må du forstå!
#14 Mark Malmstrøm 13 år siden
#15 Skeloboy 13 år siden
#16 Slettet Bruger [3361310060] 13 år siden
Den europæiske udgave har kun et halvsvagt DD-lydspor, mens den amerikanske har et Dolby TrueHD-lydspor, samt alt ekstramateriale.
Også noget folk går op i, her på filmz. :)
#17 Mark Malmstrøm 13 år siden
#18 Skeloboy 13 år siden
Well, det er dit valg, men jeg kan godt garantere, du ikke får den solgt herinde...
#19 Bruce 13 år siden
Man [url= aldrig[/url] :)
#20 Bony 13 år siden
Det er allerede blevet påpeget her i tråden, at den Director's Cut udgave fra Amazon.co.uk har danske undertekster. Det viser mig to ting. Enten er du ikke særlig skarp eller også prøver du at snyde Filmz brugerne. Den ene ting må du selv ligge og rode med, det andet er utrolig dårlig stil. Gæt selv hvad der hører til hvad. :)