Gravatar

#31 Bruce 13 år siden

Jeg bytter gerne med BD udgaven af Transformers 2, i folie og det hele. Den holder eftersigende salgsprisen :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#32 Skeloboy 13 år siden

Mark - hvorfor tager du ikke rådene til dig? :)

Men ok, prøver du at sælge den andre steder også? Så kan det måske lykkes, men hvertfald ikke her...
Gravatar

#33 Mark Malmstrøm 13 år siden

fordi jeg ikke føler at man bør gå ned i pris hvis varen er som ny

jeg kunne forstå hvis jeg havde set den utalligw gange men den er jo mere eller mindre efterladt som jeg købt den -

og desuden lagde jeg den på her fordi jeg måske kan være heldig at finde BLADE RUNNER 2disc BD (hvilket også stod i første indlæg ;) )

OG stregkoden blev revet af FORDI der var et klistermærke stregkode på den - jeg håbede jeg kunne fjerne den - det lykkedes ikke - derfor blev jeg nødt til at købe en ny (som ingen klister-mærke stregkode havde - jeg byttede rundt på coveret FORDI jeg ville have haft den skulle se sådan ud fra starten af (kunne have undgået det hvis jeg havde tjekket varen ordentiligt dengang)

Og bruce jeg har allerede TRANSFORMERS 2
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 13 år siden

1. Hvis stregkoden er revet af, er den ikke præcis som ny.
2. ?
3. Hvis den er som ny (hvilket vi ellers lige har konstateret i punkt 1, at den netop ikke er), giver det mest mening maximum at sælge den til den pris, den ellers koster på markedet - fremfor mere end det man ellers kan få den til. Alt andet er jo det gale vanvid.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 Bobby Singer 13 år siden

Mark Malmstrøm (33) skrev:
stregkoden blev revet af FORDI der var et klistermærke stregkode på den - jeg håbede jeg kunne fjerne den - det lykkedes ikke - derfor blev jeg nødt til at købe en ny (som ingen klister-mærke stregkode havde - jeg byttede rundt på coveret FORDI jeg ville have haft den skulle se sådan ud fra starten af (kunne have undgået det hvis jeg havde tjekket varen ordentiligt dengang)

Så du købte altså et eksemplar af "Zodiac", hvor der var et klistermærke på og forsøget på fjerne omtalte klistermærke resulterede i et ødelagt cover. Derfor købte du altså endnu et eksemplar, så du havde et hvor coveret ikke var beskadiget?

Jeg ved godt at du går meget op i at det hele skal være perfekt men... damn! :S
Idjit
Gravatar

#36 Mark Malmstrøm 13 år siden

Lord Beef Jeeko - du har ikke ret ;)

samcro - I know, Damn.... ;) - men jeg kan lide det -

- jeg har desuden hasteindkøbt alle warner bros. film jeg kunne finde (og som jeg skulle have) da de begyndte at komme norsk cencur mærke på dem ;)

Damn damn ;)
Gravatar

#37 MMB 13 år siden

Du må være en troll...
Gravatar

#38 Bobby Singer 13 år siden

#36 Så du ødelagde coveret og påstår fejlagtigt, at den er så god som ny, selvom du ingen gang selv gider at have den. Oven i det prøver du tilmed at sælge den til overpris.

Så enten er du bare endnu en troll, som Foeller påpeger, eller også er du usædvanligt sløv i betrækket.
Idjit
Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det er i hvert fald blevet skåret ud i pap af rigtig mange brugere efterhånden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#40 Bony 13 år siden

Foeller (37) skrev:
Du må være en troll...

Du tror sgu', at alle er trolls. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: