Det er allerede blevet påpeget her i tråden, at den Director's Cut udgave fra Amazon.co.uk har danske undertekster. Det viser mig to ting. Enten er du ikke særlig skarp eller også prøver du at snyde Filmz brugerne. Den ene ting må du selv ligge og rode med, det andet er utrolig dårlig stil. Gæt selv hvad der hører til hvad. :)
Jeg synes du antager lidt for meget når du antager jeg prøver at snyde eller kalder mig ikke særlig skarp
Jeg synes du antager lidt for meget når du antager jeg prøver at snyde eller kalder mig ikke særlig skarp
tsk tsk
Men så fortæl mig hvordan du helt alvorligt kan sælge en dårligere vare til en højere pris? Det tangerer dårlig handelsskik hvis du spørger mig. Et godt råd, find en ny og rimelig pris eller afleverer den i Blockbuster. Det kan vel for pokker ikke undre dig, at folk reagerer på en pris der er en del højere end varen fra ny, når man samtidig tænker på, at man får mere for pengene (!) ved at vælge den nye, ubrudte udgave fra Amazon.co.uk. Der er danske undertekster, ingen toldrisiko, plomberet emballage, stregkode (hvorfor du overhovedet har taget den af er mig en gåde?) og bedre lyd. Og ja, der ER forskel på et DD og et TrueHD-lydspor. Bruger du dit fjernsyns højttalere, kan jeg dog godt forstå, at du ikke kan høre forskel.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Men så fortæl mig hvordan du helt alvorligt kan sælge en dårligere vare til en højere pris? Det tangerer dårlig handelsskik hvis du spørger mig. Et godt råd, find en ny og rimelig pris eller afleverer den i Blockbuster. Det kan vel for pokker ikke undre dig, at folk reagerer på en pris der er en del højere end varen fra ny, når man samtidig tænker på, at man får mere for pengene (!) ved at vælge den nye, ubrudte udgave fra Amazon.co.uk. Der er danske undertekster, ingen toldrisiko, plomberet emballage, stregkode (hvorfor du overhovedet har taget den af er mig en gåde?) og bedre lyd. Og ja, der ER forskel på et DD og et TrueHD-lydspor. Bruger du dit fjernsyns højttalere, kan jeg dog godt forstå, at du ikke kan høre forskel.
Still don't get it though..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
må du om - jeg er nu rimelig ligeglad - prisen er det jeg sælger for den - folk kan vælge at lade være med at regere på det hvis de vil købe et andet sted - så enkelt er det
#21 MMB 13 år siden
Men hvis det er, fordi han ikke er særlig skarp, så kan han jo ikke selv regne ud, hvad der hører til hvad. :P
#22 Bobby Singer 13 år siden
Er du [url=
#23 Mark Malmstrøm 13 år siden
tsk tsk
#24 MadMartigan 13 år siden
Er du [url=
Ha Ha Ha... Det er verdensklasse..
#25 Bony 13 år siden
#26 Lord Beef Jerky 13 år siden
#27 Slettet Bruger [3361310060] 13 år siden
Rettelse - det er den amerikanske udgave der har Dolby TrueHD, den europæiske udgave, også den man kan få på Amazon.co.uk, har et DD-lydspor. :)
#28 Bony 13 år siden
Still don't get it though..
#29 Mark Malmstrøm 13 år siden
#30 Bobby Singer 13 år siden