Gravatar

#21 MMB 13 år siden

Bony (20) skrev:
Den ene ting må du selv ligge og rode med, det andet er utrolig dårlig stil. Gæt selv hvad der hører til hvad. :)

Men hvis det er, fordi han ikke er særlig skarp, så kan han jo ikke selv regne ud, hvad der hører til hvad. :P
Gravatar

#22 Bobby Singer 13 år siden

Mark Malmstrøm (1) skrev:
Jahhh jeg har en ekstra kopi af denne film på BD - (Stregkode mangler - revet af)

Men en ekstra kopi er 1 for mange - jeg søger desuden blade runner 2 disc - så en bytter vil også være fint

ellers er filmen som ny og sælges for 100 kr.

Er du [url=
Idjit
Gravatar

#23 Mark Malmstrøm 13 år siden

Bony (20) skrev:
Det er allerede blevet påpeget her i tråden, at den Director's Cut udgave fra Amazon.co.uk har danske undertekster. Det viser mig to ting. Enten er du ikke særlig skarp eller også prøver du at snyde Filmz brugerne. Den ene ting må du selv ligge og rode med, det andet er utrolig dårlig stil. Gæt selv hvad der hører til hvad. :)

Jeg synes du antager lidt for meget når du antager jeg prøver at snyde eller kalder mig ikke særlig skarp

tsk tsk
Gravatar

#24 MadMartigan 13 år siden

[quote=SAMCRO (22)]

Er du [url=

Ha Ha Ha... Det er verdensklasse..
I'm your huckleberry...
Gravatar

#25 Bony 13 år siden

Mark Malmstrøm (23) skrev:
Jeg synes du antager lidt for meget når du antager jeg prøver at snyde eller kalder mig ikke særlig skarp

tsk tsk

Men så fortæl mig hvordan du helt alvorligt kan sælge en dårligere vare til en højere pris? Det tangerer dårlig handelsskik hvis du spørger mig. Et godt råd, find en ny og rimelig pris eller afleverer den i Blockbuster. Det kan vel for pokker ikke undre dig, at folk reagerer på en pris der er en del højere end varen fra ny, når man samtidig tænker på, at man får mere for pengene (!) ved at vælge den nye, ubrudte udgave fra Amazon.co.uk. Der er danske undertekster, ingen toldrisiko, plomberet emballage, stregkode (hvorfor du overhovedet har taget den af er mig en gåde?) og bedre lyd. Og ja, der ER forskel på et DD og et TrueHD-lydspor. Bruger du dit fjernsyns højttalere, kan jeg dog godt forstå, at du ikke kan høre forskel.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#26 Lord Beef Jerky 13 år siden

Præcis! Og btw... omg.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#27 Slettet Bruger [3361310060] 13 år siden

#25 -

Rettelse - det er den amerikanske udgave der har Dolby TrueHD, den europæiske udgave, også den man kan få på Amazon.co.uk, har et DD-lydspor. :)
Gravatar

#28 Bony 13 år siden

#27 - Tak for rettelsen. :)

Men så fortæl mig hvordan du helt alvorligt kan sælge en dårligere vare til en højere pris? Det tangerer dårlig handelsskik hvis du spørger mig. Et godt råd, find en ny og rimelig pris eller afleverer den i Blockbuster. Det kan vel for pokker ikke undre dig, at folk reagerer på en pris der er en del højere end varen fra ny, når man samtidig tænker på, at man får mere for pengene (!) ved at vælge den nye, ubrudte udgave fra Amazon.co.uk. Der er danske undertekster, ingen toldrisiko, plomberet emballage, stregkode (hvorfor du overhovedet har taget den af er mig en gåde?) og bedre lyd. Og ja, der ER forskel på et DD og et TrueHD-lydspor. Bruger du dit fjernsyns højttalere, kan jeg dog godt forstå, at du ikke kan høre forskel.

Still don't get it though..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#29 Mark Malmstrøm 13 år siden

må du om - jeg er nu rimelig ligeglad - prisen er det jeg sælger for den - folk kan vælge at lade være med at regere på det hvis de vil købe et andet sted - så enkelt er det
Gravatar

#30 Bobby Singer 13 år siden

Vil du ikke nok svare på bare et enkelt spørgsmål og så vil jeg måske købe den: Hvorfor er stregkoden revet af?

Ps: jeg vil ik' købe den alligevel. ;P
Idjit

Skriv ny kommentar: