-
Ringenes herre: Kongen vender tilbage - 200433%
-
Gladiator - 200121%
-
American Beauty - 200011%
-
The Departed - 20079%
-
No Country for Old Men - 20088%
-
Slumdog Millionaire - 20095%
-
Million Dollar Baby - 20054%
-
Et smukt sind - 20024%
-
The Hurt Locker - 20103%
-
Crash - 20062%
-
Chicago - 20030%
Stemmer i alt: 3211
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#151 Lord Beef Jerky 13 år siden
#152 Highland Park 13 år siden
Uanset hvad er det sgu en dårlig joke, men jeg tror ligesom Foeller, at den gode mand må have haft en dårlig dag.
#148: Jeg er spændt på, om vi får at vide, hvem der fører kniven.
#149: Og så forsvinder ens billede også. ;)
#153 jessup 13 år siden
#154 HonoDelLoce 13 år siden
Uden at jeg skal forsvare nogen for noget som helst, så finder jeg det ærlig talt også dybt latterligt, at man får en advarsel for noget, som man har forklaret var en joke OG samtidigt undskyldt.. Jeg er helt med på, at ikke alle ville opfatte det som en joke - dog ville jeg til hver en tid forvente at BrucePipperen ville være en af de første til at opfange det.. Men uanset, så undskyldte ab jo..
Men jeg synes da så også at det er rimelig dramaqueen at blive så småt-fornærmet over det, at man sletter sin bruger :) Men det er jo den nemmeste måde at bakke ud af en eventuel debat om hvorvidt det var på sin plads.. ;)
Og så synes jeg da ovenihatten også gerne at ham Muceprip må komme tilbage, er sikker på at de fleste her på filmz nok skulle være klar til at hjælpe ham hvis han en dag skulle modtage rigtige trusler herinde :) Og så vil man jo gerne høre hvordan hele sagen med hans ryg går..
#155 Bobby Singer 13 år siden
Det var skam også væk for små 20 minutter siden. ;P
#156 Lord Beef Jerky 13 år siden
#157 Mr. Chriss 13 år siden
#158 Highland Park 13 år siden
Som jeg ser det, fik ab en advarsel, netop fordi Myrepip tog det alvorligt og omgående slettede sin bruger. Det burde han ikke have gjort så tidligt, men omvendt så burde ab have reageret på netop det indlæg, hvad han først gjorde 2 timer senere.
#159 Bobby Singer 13 år siden
hmm nå undskyld jeg står bare og tænker lidt over potentielle fremtidige afstemninger. ;)
#160 HonoDelLoce 13 år siden
Om der gik to timer eller ej kan jeg ikke lige se det relevante i? Man kan vel ikke forvente på et debat-forum på internettet, at folk sidder til rådighed døgnet rundt, og i og med ab jo blot tog det hele for en spøg (og følte sig sikker på at Myrepip var med på den), kunne han jo ikke vide at han burde sidde og tjekke ind hvert 5 minut for at sikre sig at ingen blev stødt..
Det eneste væsentlige er vel, at han reagerede på det - og med en undskyldning endda :)