• Ringenes herre: Kongen vender tilbage - 2004
    33%
  • Gladiator - 2001
    21%
  • American Beauty - 2000
    11%
  • The Departed - 2007
    9%
  • No Country for Old Men - 2008
    8%
  • Slumdog Millionaire - 2009
    5%
  • Million Dollar Baby - 2005
    4%
  • Et smukt sind - 2002
    4%
  • The Hurt Locker - 2010
    3%
  • Crash - 2006
    2%
  • Chicago - 2003
    0%

Stemmer i alt: 3211

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#161 Highland Park 13 år siden

Eftersom Myrepip reagerede et sølle minut efter, at ab havde rettet i "Scream"-citatet, og kun 3 minutter efter det blev indsendt første gang, synes jeg godt, at han kunne have ventet et øjeblik for at se, hvordan det blev modtaget.
Tonen mellem de to har jo ikke ligefrem været munter her på det seneste (jf. "Inception"-diskussionen i en af de seneste nyhedstråde).

honodelloce (160) skrev:
Det eneste væsentlige er vel, at han reagerede på det - og med en undskyldning endda :)
Ja, bortset fra at det var for sent.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#162 HonoDelLoce 13 år siden

Nu ved jeg ikke med dig, men jeg lukker tabs, hvor jeg har skrevet noget i med det samme jeg er færdig med at skrive :) Jeg venter ikke på en reaktion, jeg tjekker blot tilbage senere (og det varierer meget om det er efter 5 minutter eller efter 5 timer).. Og når ab som sagt følte sig overbevist om at Myrepip var med på spøgen, så kan jeg virkelig virkelig ikke se noget som helst "kriminelt" i at der gik 2 timer før han svarede..

Man kan ikke undskylde før man ved at folk har misforstået ens hensigt..

Highland Park (161) skrev:
Ja, bortset fra at det var for sent.

Ja, hvis de sad overfor hinanden.. Men er det ikke riiiiimelig facebook-teenage-agtigt at tro, at folk sidder og venter på svar fra andre hver gang de skriver noget herinde?

Og så vil jeg gerne lige pointere, at jeg ikke vil forsvare hvad ab skrev til at starte med.. Blot at han i det mindste undskyldte det, da det gik op for ham, at han var blevet misforstået.. Det er mere end man kan forvente efter at have brugt mange år på diverse internet-fora og set, hvordan folk automatisk går i forsvarsposition og beskylder alt og alle andre for at være idioter, hvis de ikke forstår personens hensigter..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#163 Highland Park 13 år siden

#162: Jeg anser ham heller ikke for at have gjort noget kriminelt, men jeg mener stadig, at med tonen i deres seneste diskussioner i mente, burde ab have ventet lidt. Han valgte vel ikke at tilføje den smiley uden grund, og han ved uden tvivl godt, at folk ikke altid ser andres rettelser.

honodelloce (162) skrev:
Men er det ikke riiiiimelig facebook-teenage-agtigt at tro, at folk sidder og venter på svar fra andre hver gang de skriver noget herinde?
Det tror jeg heller ikke, at folk nødvendigvis gør, men det synes jeg som sagt, at ab burde have gjort. Længere er den ikke for mit vedkommende.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#164 MOVIE1000 13 år siden

nok den mest vandvittgie poll jeg har set.

Jeg kan på ingen måde se at ab har gjort noget som helst forkert, jeg vil endda selv mene at jeg har skrevet ting der har været næsten ligeså slem, men dette her kunne man da tydelig se var en joke.

Jeg håber da at begge personer, har det godt og ikke bliver væk for denne lille måske store misforståelse.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#165 Åkepool 13 år siden

Jeg mener at MyreBruce's reaktion er for langt ude og han overreagerer ved at tage det så seriøst. Jeg var da aldrig i tvivl om, at ab ikke mente andet end lidt spas.
Indrømmet, ab har været efter MyreBruce i mange tråde og provokeret ham af et godt hjerte, så meget han har kunne komme til, men MyreBruce har sguda aldrig haft svært ved at give igen af sine lyriske bombeangreb (altid fornøjelig læsning), og medmindre de kender hinanden i forvejen, så burde han da som nærmest Filmz' ældste bruger, ikke tage det så personligt hvad ab render og skriver.

Det er da kun dem jeg kender (hvilket er ingen pt.), der kan påvirke mit humør herinde. Alle andre er for betydningsløse på det personlige plan.

Jeg håber at begge brugere kommer tilbage, da deres små kampe er med til at gøre Filmz så underholdende :)

Og helt vildt latterligt at give ab en advarsel.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#166 Michael Andersen 13 år siden

Ej, er du smuttet igen, Bruce? Hvordan skal jeg nu kunne drille Filmz' største 3D-modstander med at han en af de nærmeste dage, og som den formodet første på Filmz, får en 3D-projektor installeret i hjemmebiografen :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#167 Nagash 13 år siden

Man kan ikke bare lave et årti til et "årelleve". Så må man tage en beslutning om man vil have 2000 med, eller om man vil have 2010 med. Men eftersom dette årtusinde først startede i 2001, ja så må 2010 høre med i dette årti. Så jeg synes helt klart at stemmer på American Beauty er ugyldige.
Gravatar

#168 Kruse 13 år siden

#167: Men nu står der jo intet med årti i titlen på denne poll. Der står "00'ernes bedset Oscar-vinder for Bedste film?". Når man bruger betegnelsen 00'erne, så menes der fra år 2000 til og med år 2009. Ligesom når man snakker om 90'erne, så snakker man om årene fra 1990-1999.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#169 Nagash 13 år siden

Nå ja, men så er der vel stadig for mange film med. Så er det bare The Hurt Locker som skulle tages ud.
Gravatar

#170 Kruse 13 år siden

#169: Præcis. Jeg skrev også tidligere i tråden min undren over at "The Hurt Locker" er at finde på listen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: