-
Ringenes herre: Kongen vender tilbage - 200433%
-
Gladiator - 200121%
-
American Beauty - 200011%
-
The Departed - 20079%
-
No Country for Old Men - 20088%
-
Slumdog Millionaire - 20095%
-
Million Dollar Baby - 20054%
-
Et smukt sind - 20024%
-
The Hurt Locker - 20103%
-
Crash - 20062%
-
Chicago - 20030%
Stemmer i alt: 3211
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#161 Highland Park 13 år siden
Tonen mellem de to har jo ikke ligefrem været munter her på det seneste (jf. "Inception"-diskussionen i en af de seneste nyhedstråde).
Ja, bortset fra at det var for sent.
#162 HonoDelLoce 13 år siden
Nu ved jeg ikke med dig, men jeg lukker tabs, hvor jeg har skrevet noget i med det samme jeg er færdig med at skrive :) Jeg venter ikke på en reaktion, jeg tjekker blot tilbage senere (og det varierer meget om det er efter 5 minutter eller efter 5 timer).. Og når ab som sagt følte sig overbevist om at Myrepip var med på spøgen, så kan jeg virkelig virkelig ikke se noget som helst "kriminelt" i at der gik 2 timer før han svarede..
Man kan ikke undskylde før man ved at folk har misforstået ens hensigt..
Ja, hvis de sad overfor hinanden.. Men er det ikke riiiiimelig facebook-teenage-agtigt at tro, at folk sidder og venter på svar fra andre hver gang de skriver noget herinde?
Og så vil jeg gerne lige pointere, at jeg ikke vil forsvare hvad ab skrev til at starte med.. Blot at han i det mindste undskyldte det, da det gik op for ham, at han var blevet misforstået.. Det er mere end man kan forvente efter at have brugt mange år på diverse internet-fora og set, hvordan folk automatisk går i forsvarsposition og beskylder alt og alle andre for at være idioter, hvis de ikke forstår personens hensigter..
#163 Highland Park 13 år siden
Det tror jeg heller ikke, at folk nødvendigvis gør, men det synes jeg som sagt, at ab burde have gjort. Længere er den ikke for mit vedkommende.
#164 MOVIE1000 13 år siden
Jeg kan på ingen måde se at ab har gjort noget som helst forkert, jeg vil endda selv mene at jeg har skrevet ting der har været næsten ligeså slem, men dette her kunne man da tydelig se var en joke.
Jeg håber da at begge personer, har det godt og ikke bliver væk for denne lille måske store misforståelse.
#165 Åkepool 13 år siden
Indrømmet, ab har været efter MyreBruce i mange tråde og provokeret ham af et godt hjerte, så meget han har kunne komme til, men MyreBruce har sguda aldrig haft svært ved at give igen af sine lyriske bombeangreb (altid fornøjelig læsning), og medmindre de kender hinanden i forvejen, så burde han da som nærmest Filmz' ældste bruger, ikke tage det så personligt hvad ab render og skriver.
Det er da kun dem jeg kender (hvilket er ingen pt.), der kan påvirke mit humør herinde. Alle andre er for betydningsløse på det personlige plan.
Jeg håber at begge brugere kommer tilbage, da deres små kampe er med til at gøre Filmz så underholdende :)
Og helt vildt latterligt at give ab en advarsel.
#166 Michael Andersen 13 år siden
#167 Nagash 13 år siden
#168 Kruse 13 år siden
#169 Nagash 13 år siden
#170 Kruse 13 år siden