-
Ja, en enkelt gang58%
-
Nej22%
-
Ja, flere gange19%
Stemmer i alt: 1594
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 1594
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Notional 14 år siden
#12 Collateral 14 år siden
#13 Bony 14 år siden
#14 thomasdahl79 14 år siden
BD ? og hvis du mener blue ray så eksistere 3d teknoligien ikke så du kan se den derhjemme og den kommer heller ikke før sist på året og kammoer til at koste kassen og div tv kan du heller ikke se 3d ordentligt på endnu og der går endnu længere tid før det blir ordentligt så hvis du skal se den igen i 3d så er det nu eller om mega lang tid
#15 Notional 14 år siden
Det ved du tydeligvis ikke noget om kan jeg høre. Avatar udkommer på 3D BD til December i år. 3D BD standarden er lavet og de fleste mellem og topmodeller af tv, der udkommer i år understøtter 3D.
Samsungs nye LED tv C8000 serie vil indeholde 3D og ét par aktive shutterbriller og kommer sandsynligvis til at koste mindre end B8000 (den nuværende model). 8000 udkommer i 2. kvartal. 3D BD afspillere udkommer ca samme tid og vil koste det samme som en normal BD afspiller ~3000kr. PS3 Kan afspille 3D BD.
Aktive shutterbriller er overlegen ift. biograferne, så mit kommende hjemmebio vil være bedre end f.eks. Imperial når det gælder 3D.
Så jo, det kommer i år, vil ikke koste meget mere (brillerne er dog dyre, ca 1500 pr par), og være overlegen ift biograferne.
#16 filmz-Assi 14 år siden
#17 PredatorX 14 år siden
#18 Lord Beef Jerky 14 år siden
#19 Petrescu 14 år siden
#20 HonoDelLoce 14 år siden
Det var en flot oplevelse - helt sikkert.. Og faktisk forstår jeg sagtens de folk, der ser den mere end én gang..
Til gengæld tror jeg ikke på den holder særlig godt til gensyn når den kommer hjem i 2D-hjemmebiffen..