• Ja, en enkelt gang
    58%
  • Nej
    22%
  • Ja, flere gange
    19%

Stemmer i alt: 1594

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 evermind 14 år siden

En enkelt gang i 3D i Imperial. Fed biografoplevelse, men valgte at bruge krudtet på billetter til andre film efterfølgende. Men jeg skal afgjort have de blå på den blå. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#22 moulder666 14 år siden

Forslag til poll:

Er du efterhånden træt af polls og nyheder omkring Avatar?

- Det har jeg været længe.
- Ja.
- Nej, jeg glæder mig til den næste nyhed omkring dens indtjening.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#23 HonoDelLoce 14 år siden

Ha - jeg har allerede sendt sådan et forslag ind (dog med lidt andre valgmuligheder ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden

Ja, én gang - og KUN én gang!
Doctor Last Warning
Gravatar

#25 Ash 14 år siden

Stemte blankt... Er ikk helt sikker?!?
Gravatar

#26 hurin 14 år siden

Notional (15) skrev:

Så jo, det kommer i år, vil ikke koste meget mere (brillerne er dog dyre, ca 1500 pr par), og være overlegen ift biograferne.

De vil nødvendigvis være en dårligere løsning. De kan umuligt give bedre billedkvalitet, de er dyrere og mere ubehagelige at have på end de polariserede briller i biografen. Shutterbriller er nemlig batteridrevne og dermed tungere.
Zardoz has spoken
Gravatar

#27 Ericmase 14 år siden

Ja, en enkelt gang i 3D i Imperial den 18/12/09. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#28 filmz-Bruce 14 år siden

#26 Hvad jeg har læst fra CES messen, så er det omvendte tilfældet. Panasonics 3D løsning med Real3D shutter teknologi, var alt andet overlegent og glem bare det med brillerne og ubehagelige at have på.

Sådan skal briller se ud

Men jeg er stadig spændt på, hvor meget farve, kontrast og detaljer der tabes i disse briller. Jeg rører ihvertfald ikke pengepungen, førend det problem er løst.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 Ericmase 14 år siden

#28 Fede 3D-briller og de andre ting er også fede! Gid jeg havde sådan nogen nu! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#30 Åkepool 14 år siden

To gange i 3D i Imperial.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: