• Ja, en enkelt gang
    58%
  • Nej
    22%
  • Ja, flere gange
    19%

Stemmer i alt: 1594

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 KVASAR 14 år siden

Jeg har set "Avatar" tre gange i Imperial i 3D. Skulle også se den i CinemaxX i 3D,
men har ikke fået det gjort endnu.

#28 . . . bruce

Her til aften, viste TV Avisen det allernyeste 3D-forbruger-teknologi på den internationale "Consumer Electronics Association"-CES 2010.

So ein Ding viser helt sikkert også fra messen på DR HD klokken 21:40 i aften.
Så hold øje ... ;o)
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#32 filmz-Bruce 14 år siden

#31 Tak skal du have for heads up, men smutter i seng nu :) Jeg er ikke så interesseret i teknologien, førend billedkvaliteten er i top og der er et meget større udvalg af gode film i formatet, som filmisk fungerer i 3D og ikke blot er påduttet effekten efterfølgende. Ifølge min pejlepind, så er det mindst 3 år ude i tiden og til udstyr halvdelen af prisen og dobbelt så god kvalitet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#33 WVogel 14 år siden

Endnu ikke fået set den.
Den skal ses i 3D, men til gengæld har jeg hørt at plottet skulle være noget fattigt..
Gravatar

#34 rammy 14 år siden

Ja og det er en forfærdelig ringe og uoriginal film.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#35 filmz-Martychris 14 år siden

Den var da okay!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#36 KVASAR 14 år siden

#32 . . . bruce

Jeg har også den samme fornuftige tilgang til det med at anskaffe sig nyt hjemmeunderholdningsudstyr. Hver gang der kommer nyt Hi-Fi-teknologi,
så plejer det altid at have en overpris og ikke fungerer hundrede procent.

Jeg forventer også først at investere i 3D-udstyr om nogle år, men når mine favoritfilm kommer på 3D Blu-ray så køber jeg dem løbende, der iblandt "Avatar" for at slippe for
at investere i dem to gange.

Men derfor kan man godt blive opdateret på det allernyeste Hi-Fi-teknologi, for det kan være det frister ens muldvarpe til at komme frem og se dagslys ... ;o)

AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#37 filmz-Bruce 14 år siden

#36 Ork, jeg har allerede mine øjne fokuseret på det hifi udstyr, som skal udskiftes næste gang. Til gengæld er det så også udstyr, som jeg forventer holder livet ud :) Desværre ved jeg ikke om det udkommer i år, eller om tre år :( Projektoren holder en lampe mere, to-tre år og så regner jeg med, at JVC er udkommet med konge projektoren.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: