-
"Abernes planet" (1968)49%
-
"Planet of the Apes" (2001)27%
-
Kender ikke de abefilm22%
-
"Flugten fra Abernes planet" (1971)1%
-
"Slaget om Abernes planet" (1973)1%
-
"Truslen fra Abernes planet" (1970)1%
-
"Oprør på Abernes planet" (1972)0%
Stemmer i alt: 1293
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Michael Andersen 18 år siden
--
"Men hvis aberne nedstammer fra mennesker, hvorfor er der så stadig racer som chimpanser, gorillaer og orangutanger?"
Det skal jeg ikke kunne sige, den første film giver ikke noget svar, og de andre abefilm eksisterer ikke i min verden ;)
#28 Den fra 1968.
#30 :)
#32 maniac 18 år siden
Jeg har altid set det sådan, at menneskene i nutiden er den civilisation der findes rester efter. Menneskene ødelægger verdenen og sig selv, og aberne udvikler sig gennem evolutionen til jordens dominerende race, mens menneskene regresserer tilbage til hulemandsstadie.
"de andre abefilm eksisterer ikke i min verden ;)"
Fair nok :)
#33 filmz-staermose 18 år siden
#34 filmz-incubus 18 år siden
#35 Michael Andersen 18 år siden
Det er også nogenlunde hvad overaben siger ;)
--
"Jeg har altid set det sådan, at menneskene i nutiden er den civilisation der findes rester efter. Menneskene ødelægger verdenen og sig selv, og aberne udvikler sig gennem civilisation til jordens dominerende race, mens menneskene regresserer tilbage."
Det er selvfølgelig også en mulighed.
#36 filmz-Asta 18 år siden
Men ellers synes jeg egentlig at alle filmene er gode, selvom scoret til "Flugten fra Apernes Planet" er temmelig cheasy ;o)
#37 Michael Andersen 18 år siden
#38 filmz-incubus 18 år siden
... Undskyld. Switching Bad-taste-filter on again!
#39 gi-jones 18 år siden
Burtons film derimod er helstøbt, medrivende og underholdende, samtidig med at den er genialt flot lavet rent visuelt.
#40 Michael Andersen 18 år siden