• Aliens: Det endelige opgør
    41%
  • Alien - den 8. passager
    34%
  • Jeg har ikke set nogen af dem
    6%
  • Jeg kan ikke lide de der "Alien"-film
    5%
  • Alien vs. Predator
    5%
  • Alien³
    4%
  • Alien 4: Genopstandelsen
    3%
  • Aliens vs. Predator: Requiem
    2%

Stemmer i alt: 3040

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#111 Kruse 13 år siden

a@babo (110) skrev:
...men mere stemning, historien og det gode skuespil, der gør tingene uhyggeligt.


Hvilket vel også er det som mange oplever med Alien ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#112 filmz-ab 13 år siden

#111

Og jeg er også ret sikker på, at mange ikke gør :-)

You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#113 Collateral 13 år siden

#111 & 112: Og det er vel i virkeligheden den diskussion vi allerede havde for noget tid siden i denne tråd. Der kan nok ikke ændres på at forskellige mennesker oplever film forskelligt, og tilsyneladende især denne.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#114 hey now 13 år siden

Hele pointen med "de store overarme" er jo at se disse "marines" blive forvandlet til en samling panikslagne bangebukse, der er ved at gøre i bukserne af skræk, da de står overfor uhyrerne.


Men det bliver de jo ikke forvandlet til, selvom det går skidt for dem. Det er vel kun Hudson der går i panik, og man må sige han redder sin ære:)
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#115 method 13 år siden

Stemte Requiem bare for at være flabet.
Gravatar

#116 dh-ad 13 år siden

Har lige genset Alien 1-3. Alien holder stadigvæk bedst og er den bedste film.

Men Aliens er bedre end, jeg lige huskede den, dog ødelægger Jenette Goldstein og Bill Paxton alle de scener, som de er med i, og det er immervæk mange...

Alien 3 er stadig en god film, det var den første gang jeg så den, men også her i Assembly Cut er den god. Jeg vil dog sige: Hvis filmmagerne har tid til at give den en opdatering mht. computereffekterne er det mere end tiltrængt...

Men slutningen i Alien 3 og Alien 3 Assembly Cut er de ikke forskellige? Jeg mener bestemt at kunne huske, at
Ripleys alien hoppede ud af maven på hende, og at hun greb den på vej ned i det varme bly? Det sker ikke i assembly cut?
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#117 BN 13 år siden

dh-ad (116) skrev:
Men slutningen i Alien 3 og Alien 3 Assembly Cut er de ikke forskellige? Jeg mener bestemt at kunne huske, at
Ripleys alien hoppede ud af maven på hende, og at hun greb den på vej ned i det varme bly? Det sker ikke i assembly cut?


Jo, du husker rigtigt. Sådan sluttede Alien 3 i biografversionen. Men det er udeladt i den såkaldte 'Assembly Cut'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: