-
Aliens: Det endelige opgør41%
-
Alien - den 8. passager34%
-
Jeg har ikke set nogen af dem6%
-
Jeg kan ikke lide de der "Alien"-film5%
-
Alien vs. Predator5%
-
Alien³4%
-
Alien 4: Genopstandelsen3%
-
Aliens vs. Predator: Requiem2%
Stemmer i alt: 3040
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#101 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 filmz-Myrepip 14 år siden
#103 evermind 14 år siden
!!!
#104 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#105 filmz-ab 14 år siden
#106 filmz-Myrepip 14 år siden
Der var en sekvens i Carnivale, 3. afsnit tror jeg, hvor Nick Stahl bliver sendt ind i "The Management Wagon". Tilsat en lydside a la Angelo Badalamenti var jeg ved at skide i bukserne af skræk og der skete ... absolut ingenting. Fremragende!
#107 filmz-ab 14 år siden
Ja, Halloween var grum..
Scenen hvor drengen i Den Sjette Sans fortæller; "I see dead people" får mig til at trække dynen over hovedet hver gang.....
#108 filmz-Myrepip 14 år siden
#109 filmz-T-bird 14 år siden
Det jeg rigtig godt kan lide ved Alien er, at den holder den samme skumle atmosfære i de to timer den varer, og selve rumvæsnet, der bare er freaking unikt. Og så er opbygningen til alle dødscenerne simpelthen genial, og jeg elsker også at så meget er overladt til fantasien.
#110 filmz-ab 14 år siden
Den også, men jeg tænkte mere på den, hvor drengen fortæller Willis sin hemmelighed for første gang, hvor drengen ligger i sengen.
Well..Den Sjette Sans skaber bare en anden form for uhygge, som jeg bedst kan lide. Her er der ingen nedslagtninger eller monstre, men mere stemning, historien og det gode skuespil, der gør tingene uhyggeligt. Nu er filmen også et drama som du siger, men den har for mig hårrejsende scener. Men drengen i filmen spiller jo også genialt. Exorcisten har bare en historie, som jeg ikke kan holde til at se på ret længe :-)