• "American History X"
    44%
  • "American Beauty"
    26%
  • "American Pie 1-3"
    13%
  • "American Psycho"
    8%
  • Anden "American..." film
    3%
  • "American Graffitti"
    3%
  • "American Tail: Rejsen til Amerika"
    2%
  • "American Splendor"
    1%

Stemmer i alt: 1565

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 chandler75 18 år siden

Jeg er enig i at karakterudviklingen i "American History X" er svær at sluge, men derudover er det en flot film. Jeg synes iøvrigt også at Edward Furlongs figur er mere interessant end Nortons.

Stemte selv "American Graffiti", og er lidt skuffet over at den ikke har fået flere stemmer, når det nu er Lucas' bedste film :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#32 filmz-michaell 18 år siden

American Beauty uden tvivl! Kevin Spacey og Anette Benning spiller uovertruffent!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#33 jessup 18 år siden

Amaerican Beauty. Så American Beauty for nyligt og den er langt bedre end jeg huskede den - syntes den var lidt for sjov i forhold til bogen dengang - nu er det for mig en fin adaption.
This is just until June
Gravatar

#34 Riqon 18 år siden

De af jer, der syntes om American History X, I skulle tage og se The Believer, som er over samme koncept.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#35 enfilmnørd 18 år siden

"American Tail: Rejsen til Amerika"
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#36 JannikAnd 18 år siden

"American Beauty". Er flov over at indrømme at jeg ikke har set "American Graffitti".
Gravatar

#37 PredatorX 18 år siden

Jeg ville også mene at American History X meget simpelt handler om at blive voksen. Så om den er urealistisk eller ej gør mig personligt ikke så meget.

Jeg stemte selvfølgelig American Ninja. Hvordan kan man lade være!?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#38 PredatorX 18 år siden

Ej jeg synes godt nok ikke man kan sige det er over samme koncept. The Believer er dog HELT SIKKERT en god film, men jeg synes ikke den har samme problemstilling som AHX.
Gravatar

#39 duuk74 18 år siden

Ja der er vel ikke særligt mange der har set American Splendor herinde. Ellers en herlig film.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#40 PredatorX 18 år siden

Det er en super cool film:-) Ingen tvivl om det...

Skriv ny kommentar: