• "American History X"
    44%
  • "American Beauty"
    26%
  • "American Pie 1-3"
    13%
  • "American Psycho"
    8%
  • Anden "American..." film
    3%
  • "American Graffitti"
    3%
  • "American Tail: Rejsen til Amerika"
    2%
  • "American Splendor"
    1%

Stemmer i alt: 1565

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 lagoni 18 år siden

Troede jeg stod helt alene... Jeg stemte på American Splendor, dejlig underfundig og spøjs film. American History X er nu en tæt efterfølger. American Beauty var jeg ret vild med da den kom ud, men ved gensyn skuffede den gevaldigt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#42 enfilmnørd 18 år siden

jeg er flov over spørgsmålet, men hvad er "American Splendor", for en film?
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#43 PredatorX 18 år siden

Hmmm, jeg synes det er ret svært at sætte den i én katagori. Men man ville vel kunne kalde den for drama/biografi/komedie... Det er ihvertfald en meget god og yderst gribende film, krydret med godt skuespil...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#44 kasper0204 18 år siden

American History X
Gravatar

#45 MikkelHJ 18 år siden

Anden "American..." film

Det må simpelthen blive An American Werewolf in London, eller, hvis vi skal blive tekniske, American Werewolf In London, An. Den er fantastisk, både hvad angår skuespil og make-up. På det sidstnævnte område var den i hvert fald temmelig banebrydende. Og så holder filmen den dag i dag.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#46 filmz-Emilio 18 år siden

Hvor er favoritten "American Ninja" ????
"Revenge is a dish best served cold"
Gravatar

#47 chandler75 18 år siden

Jeg var nu en anelse skuffet over "American Splendor". Men nu har jeg heller aldrig været specielt imponeret over Harvey Pekars tegneserier...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#48 filmz-yoshimura 18 år siden

American Beauty. Jeg synes, American History X er alt for ... pæn på en eller anden måde. Jeg syntes ikke, den fungerede (heller ikke anden gang, jeg så den).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#49 fjols 18 år siden

Jeg tror aldrig jeg har forstået "American Beauty". Synes i hvert fald den er meget overvurderet af alt og alle. Helt sikkert en god film, men bare ikke noget specielt i min bog.
American History X derimod, den står som en af de største filmoplevelser, men det handler måske også om at det var en af de første "gode" film jeg så. Så den fik krydset.

Må med skam indrømme at jeg aldrig har fået set American Psycho, selvom jeg har den på dvd reolen.
Gravatar

#50 hey now 18 år siden

Amen to that!
Godspeed into the Mainstream

Skriv ny kommentar: