• "Rip, Rap & Rup på eventyr"
    24%
  • "Darkwing Duck"
    22%
  • "Luftens helte"
    14%
  • "Aladdin"
    9%
  • "Nøddepatruljen"
    9%
  • "Bubbi-bjørnene"
    8%
  • "Peter Plys"
    7%
  • Anden serie
    7%
  • "Den lille havfrue"
    1%

Stemmer i alt: 1172

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 elwood 18 år siden

Jeg nægter at sæte et kryds, for der er flere der skal nævnes:

Luftens Helte, Nøddepatruljen, Darkwing duck, og Ducktales er de hel store.

Luftens helte har altid haft det der herlige pirat tema over sig, og luftduellerne om man vil kan til tider være ret flot skruet sammen, og så er der bare noget over Luft piraternes tema der kommer frem, når de invadere Cape Suzette i deres store flybase, det gav mig altid kuldegysning som lille.

Nøddepatruljen der er det især den kreative brug af hverdags ting, som nøddepatruljens udstyr består af jeg synes er genialt, og figurene 8-)

Darkwing Duck, jamen han er jo indbegrebet af Cool hehe, eller det tror han hvertfald selv, og så har han nok nogle af de mest alternative skurker, kan lige nævne Megavolt, MegaDuck, han hedder vidst rigtig noget andet, synes jeg og kunne huske, men jeg har altid kaldt ham Megaduck, vi havde vidst en snak om det for et stk. tid siden her på forumet. Der er lidt en form for batman light over Darkwing Duck, og det synes jeg er ret godt skruet sammen.

Ducktales, tjaa det er jo en serie fyldt med spændene historier, de bedste synes jeg klart er dem hvor de er på en skattejagt af en art.

Alle de her serier har en ting til fælles, de har en genial theme Song 8-)

Peter Plys, er også en meget sød serier, men ikke den jeg kaster mig over som den første, men jeg mangler stadig themet fra serien af.

Så det var lige mine små kommentar, udemærket poll for øvrigt.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 maniac 18 år siden

Det blev DuckTales for mit vedkommende
Gravatar

#3 vapor 18 år siden

Darkwing Duck. Ikke mindst fordi at jeg er en stor Batmand freak.
Gravatar

#4 filmz-Kadann 18 år siden

Darkwing Duck!

Den ubetingede sejeste superhelt i Disney-universet med de fedeste one-liners nogensinde. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#5 chandler75 18 år siden

"Peter Plys", for den kan jeg huske fra jeg var barn. De andre siger mig ikke noget.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 Riqon 18 år siden

DW :) Ingen tvivl om det.. var der ik noget om en box, som var på vej i øvrigt? Den skulle jeg jo have..
The only way to beat a troll is to not play their game.

#7 18 år siden

Jeg kender ingen af disse serier, andet end ved titel. Jeg ser ikke serier. No vote.

PS: Er det mig der er bagefter, eller er det ikke børne-tv?

Denne poll får næppe mange stemmer.
Gravatar

#8 Æsop9000 18 år siden

"Rip, Rap & Rup på eventyr" for mig.
Hulemanden bimmer og Gismo-and var seje.
Samtidig syntes jeg at historierne/episoderne deri var meget gode og varierede meget mere, end hvad episoderne fra de andre disney-animations-serier typisk gjorde.

#7 - det er da børne-serier, men langt de fleste menesker har jo været børn på et tidspunkt......
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#9 elwood 18 år siden

I luftens helte er der hele
historien med hele Kim Luftskippers baggrund som Luftpirat, som man hørte lidt til en gang imellem synes jeg nu var ret god, der er et afsnit hvor Kim Luftskipper bilder Don Kanarge, ind at han stadigvæk vil være luftpirat, og han får et rødt tørklæde af ham hvorefter han siger Sådan nu er du luftpirat igen, og man kan se at Kim ike bryder sig om det han har gjort, Baloo og Rebbeca tror han har forrådt dem, men i virkeligheden reddet han dem.

Der synes jeg den går hen og bliver lidt mindrer mundtrer.

#6 uanset hvad, de bokse skal først komme på dansk, før jeg køber dem, men så skal de satme også hjem på hylden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Æsop9000 18 år siden

#9 - ja luftens helte, var egentlig også ret fed, nu når du lige mindede mig på det :)
Jeg foretrækker "Rip, Rap & Rup på eventyr", fordi.......øhm,, smag og behag.

I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der

Skriv ny kommentar: