• "The Simpsons"
    59%
  • "Futurama"
    17%
  • "South Park"
    9%
  • "Family Guy"
    7%
  • Anden TV-serie
    3%
  • Jeg ser ikke tegnefilm
    2%
  • "Beavis & Butt-Head"
    2%
  • "Æon Flux"
    1%
  • "Duckman"
    0%
  • "The Critic"
    0%

Stemmer i alt: 1295

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 The Boondock Saint 21 år siden

det kan der da ikke være nogen tvilv om....klart the simpsons, den fedeste tegneserie nogensinde, sådan er det bare!!!
--> www.myspace.com/areyoustillpuzzled
Gravatar

#32 Ikari 21 år siden

#29 The Critic var i øvrigt gæstestjerne i et af Simpsons-afsnittene... ;)
Gravatar

#33 filmz-Fjolle 21 år siden

#32 det var brian også i klon-afsnitten
http://www.fjolle.net
Gravatar

#34 The Insider 21 år siden

"The Critic" var fænomenal. Jeg kan tydeligt huske, da serien parodierede "Speed" med Dennis Hopper og Keanu Reeves. De viste et klip fra filmen "Speed Reading", hvor Reeves skulle læse 10 ord i timen (eller lignende) fra en børnebog, og han måtte naturligvis ikke sænke læse-tempoet, ellers ville bygningen med ham og Hopper i den eksplodere. Vi ved jo alle sammen godt at Reeves ikke ligefrem er den skarpeste kniv i skuffen. Anyway, Reeves går i gang
Reeves: The...er, the... the, fish... er, the fish... sw--, the fish swa...
Hooper: The fish swam you fuckin' idiot!
BOOM!
Parodien på "Jurassic Park" var også mesterlig. Glæder mig til at den komplette serie udkommer på DVD til januar.

Stemte dog på "Futurama", som jeg synes er en tand bedre end både "The Critic" og "The Simpsons" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#35 filmz-Diller82 21 år siden

Ærgrer mig at jeg er den eneste der har stemt på the critic, for det er en af de sjoveste serier jeg har set! det kan godt være at det er lang tid siden jeg har set serien, og at det har gjort den bedre inde i mit hovede...
Family guy er også en af mine favoritter.. generelt dem alle... åh det er svært =)
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#36 Skovstur 21 år siden

lige et lillle sidespring er der nogle der har haft chancen for at prøve The Simpsons: hit & run og i såfald er det noget ved?
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
Gravatar

#37 filmz-Plimmer 21 år siden

The Simpsons er generelt bedre end de fleste andre sitcoms der findes ovre i staterne IMO.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#38 MikkelHJ 21 år siden

#35 The Critic var suveræn, og det ærgrer mig, at de ikke lavede flere afsnit, end de gjorde. Det trøster mig en anelse, at de lavede 10 små episoder til Atom films. Det er ikke helt på højde med den originale serie, men det er faktisk ganske morsomt.

Som jeg nævnte i min tidligere post, er crossover-episoden mellem The Critic og The Simpsons med den poetiske titel A Star Is Burns en af mine favoritepisoder, så jeg kunne ikke dy mig for lige at slutte af med et af mine favorit quotes fra den episode:

McBain: Did you ever notice how men always leave the toilet seat up? pause That's the joke
Man from audience: You suck, McBain!
McBain pulls a machine gun and fires into the audience
MCBAIN: Now, my Woody Allen impression: not changing his voice I'm a neurotic nerd who likes to sleep with little girls
Man from audience: Hey, that really sucked!
McBain pulls the pin on a grenade and tosses it at him
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#39 filmz-mathias- 21 år siden

#38, det er ganske rigtigt et fremragende citat, og måske den bedste scene i et Simpsons-afsnit overhovedet.

En anden lækker scene i samme afsnit, er da Bart ser fjernsyn, sender de Jetsons møder Flintstones (kan ikke huske den eksakte titel), hvortil Bart svarer: "Oh man, I smell another cheap crossover" (igen, måske ikke helt præcist citeret), og i sekundet efter træder Jon Lovitz (The Critic) ind. Fremragende udført og -tænkt.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Gravatar

#40 filmz-Gæst 21 år siden

Takker fordi I valgte at bruge min ide til en poll :) hurra
og helt klart family guy, jeg er sgu blevet lidt træt af simpsons... der er tider hvor jeg griner men når jeg ser family guy griner jeg hele tiden

Skriv ny kommentar: