-
"The Simpsons"59%
-
"Futurama"17%
-
"South Park"9%
-
"Family Guy"7%
-
Anden TV-serie3%
-
Jeg ser ikke tegnefilm2%
-
"Beavis & Butt-Head"2%
-
"Æon Flux"1%
-
"Duckman"0%
-
"The Critic"0%
Stemmer i alt: 1295
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 The Boondock Saint 21 år siden
#32 Ikari 21 år siden
#33 filmz-Fjolle 21 år siden
#34 The Insider 21 år siden
Reeves: The...er, the... the, fish... er, the fish... sw--, the fish swa...
Hooper: The fish swam you fuckin' idiot!
BOOM!
Parodien på "Jurassic Park" var også mesterlig. Glæder mig til at den komplette serie udkommer på DVD til januar.
Stemte dog på "Futurama", som jeg synes er en tand bedre end både "The Critic" og "The Simpsons" :-)
#35 filmz-Diller82 21 år siden
Family guy er også en af mine favoritter.. generelt dem alle... åh det er svært =)
The pen is mightier than the sword...mostly.
#36 Skovstur 21 år siden
"I always tell the truth. Even when I lie"
#37 filmz-Plimmer 21 år siden
#38 MikkelHJ 21 år siden
Som jeg nævnte i min tidligere post, er crossover-episoden mellem The Critic og The Simpsons med den poetiske titel A Star Is Burns en af mine favoritepisoder, så jeg kunne ikke dy mig for lige at slutte af med et af mine favorit quotes fra den episode:
McBain: Did you ever notice how men always leave the toilet seat up? pause That's the joke
Man from audience: You suck, McBain!
McBain pulls a machine gun and fires into the audience
MCBAIN: Now, my Woody Allen impression: not changing his voice I'm a neurotic nerd who likes to sleep with little girls
Man from audience: Hey, that really sucked!
McBain pulls the pin on a grenade and tosses it at him
#39 filmz-mathias- 21 år siden
En anden lækker scene i samme afsnit, er da Bart ser fjernsyn, sender de Jetsons møder Flintstones (kan ikke huske den eksakte titel), hvortil Bart svarer: "Oh man, I smell another cheap crossover" (igen, måske ikke helt præcist citeret), og i sekundet efter træder Jon Lovitz (The Critic) ind. Fremragende udført og -tænkt.
#40 filmz-Gæst 21 år siden
og helt klart family guy, jeg er sgu blevet lidt træt af simpsons... der er tider hvor jeg griner men når jeg ser family guy griner jeg hele tiden